logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plakat Euroshorts 2015: Konkurs

   08.04.2015, przeczytano 1670 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Młodego Kina i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej STGU ogłaszają kolejny konkurs na plakat festiwalu Euroshorts 2015. Poprzednia edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem uczestników. W tym roku swoje propozycje można przesyłać do 1 lipca 2015.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plakat-euroshorts-2015%3A-konkurs,24477,artykul.html

Euroshorts jest międzynarodowym festiwalem filmów krótkometrażowych. Istnieje od 24 lat (pierwsza edycja 1992). Rozpoczyna się w Gdańsku, w Centrum Sztuki Współczesnej „Łaźnia” a potem dociera do galerii i domów kultury w 15 innych miastach. Nie ma wysokiego budżetu ale ma wielu widzów, unikalną atmosferę i niezależność. Na równych prawach prezentuje i wyróżnia filmy fabularne, dokumentalne, animowane, eksperymentalne i reklamowe. Promuje i wspiera młodych filmowców. Głównym zadaniem plakatu ma być intensywna promocja imprezy oraz idei kina niezależnego, autorskiego (nie chodzi o kino amatorskie).


Autor zwycięskiego projektu otrzyma 1000 zł, będzie promowany w ramach premiery i replik festiwalu a projekt będzie publikowany w dużych nakładach w całej Polsce.

W jury zasiądą związani z Fundacją filmowcy oraz krytycy sztuki:

  • Przemek Młyńczyk – reżyser, dyrektor Euroshorts
  • Wojciech Kozłowski – krytyk sztuki, dyrektor Galerii BWA w Zielonej Górze
  • Hanna Wróblewska – krytyk sztuki, dyrektor Galerii Zachęta w Warszawie,

oraz projektanci graficzni związani ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej:

  • Jerzy Skakun / studio Homework
  • Marcin Nowicki / Noviki studio
  • Justyna Kosińska / Temperówka Studio
  • Emilka Bojańczyk / Podpunkt


Projekty przysyłajcie w formie zwykłych plików .jpg w formacie minimum A4, wraz z krótką notatką o autorze oraz swoimi danymi na adres: info(at)euroshorts.pl. Autora nagrodzonej pracy poprosimy o dostarczenie projektu w postaci gotowej do druku. O przekazanie praw autorskich poprosimy wyłącznie zwycięzcę.

Źródło: STGU

Więcej informacji (link zewnętrzny)

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764