logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Płatność przez Facebook'a

  PR 09.04.2015, przeczytano 992 razy

Czy ktokolwiek z nas pomyślałby, że płatności w Internecie mogą odbywać się za pomocą Facebook’a i być tak proste jak kliknięcie „Lubię to!” ? Najpopularniejszy portal społecznościowy nie przestaje nas zaskakiwać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platnosc-przez-facebook-a,24489,artykul.html

- W dzisiejszych czasach kupujemy i płacimy różnie, łatwo też przyzwyczajamy się do nowych form i możliwości takich jak płatności zbliżeniowe czy płatności online. Ale czy równie szybko oswoimy się z transakcjami finansowymi dokonywanymi za pośrednictwem Facebook’a lub idących w ślad za nim innych mediów społecznościowych? – zadaje pytanie Tomasz Orzechowski Grupa 365 NET.

Portal Zuckerberga dynamicznie rozwija nowe funkcjonalności. Swoista nowość na Facebook’u to płatności przy użyciu aplikacji komunikatora Facebook Messenger. W panelu wiadomości wkrótce pojawi się przycisk „$”, którym będziemy mogli określić kwotę jaką przesyłamy na konto znajomego, bardzo podobnie jak w popularnym już systemie PayPal – gdzie jednym kliknięciem wysyłamy środki na konto odbiorcy identyfikowane wyłącznie adresem e-mail.

To jednak nie koniec. Zaledwie kilka tygodni temu, Facebook ujawnił swój ambitny plan, aby jeszcze bardziej zachęcić do aktywności użytkowników portalu. Nowa platforma dla firm w ramach Facebook’a wkrótce umożliwi sprzedawcom, głównie z rynku e-commerce bezpośredni kontakt z kupującymi przy wsparciu aplikacji Messanger, możliwe że także finalizację zamówienia – co ma przyspieszyć kontakt i transakcję stron.

To wszystko wygląda naprawdę obiecująco, ale biorąc pod uwagę globalną skalę największego portalu społecznościowego – czy nasze dane, a co ważniejsze nasze pieniądze będą bezpiecznie?  Pozostaje nam tylko czekać na kolejne nowości od Facebook’a i zmierzyć się z nimi. Z drugiej strony kto z nas nie chciałby zamówić biletów do kina czy kupić nowość książkową za pośrednictwem jednego kliknięcia, a potem pochwalić się tym na portalu i jako pierwszy kliknąć „LUBIĘ TO!”?

Źródło: Grupa 365net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764