logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plejada polskich osobowości na Golden Marketing Conference

  PR 30.06.2015, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka
Natalia Hatalska

Są niepokorni i bardzo kreatywni. Ich nazwiska przywołują na myśl ekspercką wiedzę i doświadczenie dzielenia się informacjami na temat budowania marki. Brand marketing przez wszystkie przypadki odmienią Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk oraz Michał Wawrzyniak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plejada-polskich-osobowosci-na-golden-marketing-conference-,25294,artykul.html

Dokładnie trzy słoneczne miesiące dzielą nas od GOLDEN MARKETING CONFERENCE - wydarzenia, które rozpali zmysły i rzuci nowe światło na zagadnienia związane z brand marketingiem. Dwudniowe spotkanie z absolutnie pierwszoligowymi prelegentami skierowane jest głównie do top managementu, osób, których wizja rozwoju przedsiębiorstwa wyznacza nowe cele, ale też standardy realizowania założonych planów. Dlatego też w dniach 29-30 września będzie można wziąć udział zarówno w części wykładowo-prezentacyjnej (29.09.2015 r.) autorstwa światowej klasy prelegentów – Kevina Lane Kellera, Simona Mainwaringa oraz Davida Bella, jak i warsztatowej (30.09.2015 r.).

W charakterze marketingowych trenerów wystąpi plejada polskich osobowości marketingu, czyli Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk oraz Michał Wawrzyniak. Trzy totalnie różne osobowości, które łączy profesjonalizm i niespotykana kreatywność. Każdy z nich jest praktykiem, a zdobyte doświadczenie stanowi miarę sukcesu, którym podzielą się z uczestnikami GOLDEN MARKETING CONFERENCE.

- Zróżnicowana konwencja wydarzenia, w którym teoria przenikać się będzie z możliwością praktycznego jej przetestowania, stanowi jeden z cenniejszych wyznaczników jakości GOLDEN MARKETING CONFERENCE. Bezwzględnie jednak uwagę przykuwa zakres merytoryczny oraz najwyższy poziom słuchaczy chcących poszerzać swoje kompetencje biznesowe – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, dyrektor projektu. – Zarówno amerykańscy prelegenci, którzy po raz pierwszy wystąpią przed polską publicznością, jak i polskie gwiazdy brand marketingu zainspirują swoją odkrywczością i odkryją nowe pokłady inspiracji – pointuje.

Kim są polscy eksperci drugiego dnia GOLDEN MARKETING CONFERENCE?


Natalia Hatalska - obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania”. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

Paweł Tkaczyk - człowiek Roku Polskiego Marketingu, autor Marketingowej Książki Roku. Od ponad 10 lat dzieli się wiedzą, jak tworzyć silne marki, bo dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Potrafi wzbudzić iskrę, od której wszystko się zaczyna: inspiracja do działania, szlifowanie pomysłów i nadanie kierunku działaniom marketingowym firm.

Paweł Tkaczyk jako właściciel agencji brandingowej MIDEA, tworzy projekty dla takich firm, jak Agora, Diners Club czy Lukas Bank. Doradza przy projektach startupowych. Współpracuje z takimi tytułami, jak „Brief”, „Marketing w Praktyce”, znany jest również z „Polityki”, „Forbsa”, „Wprost” czy „Gazety Wyborczej”.

Michał Wawrzyniak – założyciel firmy MentalWay, ekspert od uwalniania ludzkiego potencjału, kurator pierwszego dnia GOLDEN MARKETING CONFERENCE, a drugiego dnia prowadzący warsztaty VIP „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”.

Spacer przez labirynt brand marketingu prowadzić będzie przez mentalne stacje, które oszałamiając bodźcami z pogranicza sztuki, teatru, kabaretu i show, otworzą i uwrażliwią uczestników konferencji na nowe treści, sposoby myślenia i przygotują na porażające efekty tej dwudniowej podróży.

Czego więcej można się spodziewać po tym charyzmatycznym trenerze, artyście i filantropie? Dowiemy się przybywając do Poznania w dniach 29-30 września 2015.

Źródło: MTP

www.goldenmarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764