logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska dla wystawców i gości Remadays 2015

   16.10.2014, przeczytano 2211 razy
ilustracjastrzałka
Edycja zeszłoroczna

GJC Inter Media, organizator targów RemaDays podpisał umowę z Pocztą Polską. Umowa została zawarta na świadczenie usług dostarczania przesyłek podczas odbywającej się przyszłorocznej edycji targów RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-dla-wystawcow-i-gosci-remadays-2015,22932,artykul.html

Wybierając dostawcę usług organizator kierował się przede wszystkim, możliwościami, jakie niesie serwis poszczególnych dostawców z perspektywy dostarczenia uczestnikom targów jak najlepszych rozwiązań.

Poczta Polska przygotowała specjalną ofertę paczkową dla wystawców i zwiedzających. Korzystne ceny, darmowe opakowania i szybki czas dostawy to elementy promocyjne oferty Poczty Polskiej. Chętni mogą z niej skorzystać na stoisku PP czynnym przez okres trwania targów

Poczta Polska wdrożyła usługę w pełni dostosowaną do złożonych potrzeb klienta  biznesowego. Usługa obejmuje proces nadawania, współpracy informatycznej, wsparcia obsługi, monitorowania jakości i terminowości dystrybucji.

Kluczem we współpracy jest szybkość dostawy oraz fakt, że listonosz jest osobą, która „zna wszystkich w swojej okolicy”, dzięki czemu jest w stanie sprawnie dostarczyć zamówienie.

Punkt wysyłania paczek będzie znajdował się w hali numer 5 (na piętrze przy szatni) na stoisku 5A7.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764