logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska z nominacją do Effie

  PR 29.09.2014, przeczytano 938 razy

Poczta Polska jest nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Effie Awards. O laur w kategorii „Usługi” za najbardziej efektywną komunikację marketingową walczy kampania „Świąteczna Paczka Korzyści”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-z-nominacja-do-effie,22741,artykul.html

Konkurs Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Wyniki poznamy już 6 października 2014 r. na wielkiej Gali Effie Awards   w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Nominacja do Effie Awards to kolejna szansa na nagrodę dla  „Świątecznej Paczki Korzyści” i  potwierdzenie,  że kampania i produkt są zauważane i doceniane na rynku – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej.

Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”.

Osią kampanii był Internet czyli działania w wyszukiwarce Google i kampania performance marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek. Użycie apetycznych pierników i przedstawienie ich jako prezentu w połączeniu z dominującą czerwienią podkreśliło świąteczny charakter oferty. – W okresie kampanii taka wizualizacja miała kluczowe znaczenie dla przykucia uwagi potencjalnych klientów – dodaje Marcin Szymkowiak. 

Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i agencja marketingowa CAM Media.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764