logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poligrafia 2015 – targi dobrze zaprogramowane

   23.04.2015, przeczytano 2335 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczne targi Reklama360

Uczestnicy nadchodzącej edycji targów, zachęceni nową ich formułą, mają spore oczekiwania co do wydarzeń towarzyszących. I nie bez powodu. Organizatorzy zapowiadają bowiem treści ściśle skoncentrowane wokół tematów związanych z problematyką branży poligraficznej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poligrafia-2015--targi-dobrze-zaprogramowane,24657,artykul.html

Tradycyjnie już w pierwszy dzień imprezy, a więc 26 maja, odbędzie się prezentacja raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” przedstawiający sytuację branży poligraficznej. Wydarzenie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom, a szczególności producentom i dystrybutorom sprzętu oraz firmom świadczącym usługi poligraficzne, które w sposób świadomy pragną podejmować strategiczne dla swojego biznesu decyzje. 

Podczas spotkania przewidziano ogłoszenie wyników pierwszej edycji konkursu o Nagrodę Bractwa Gutenberga, wręczenie nagród zwycięzcom w kategoriach: innowacje, eksport, edukacja zawodowa oraz wystąpienie gości specjalnych pana Jerzego Czubaka – Prezesa Zarządu Amcor Tobacco Packaging oraz pani Agnieszki Clarey – Dyrektora Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw – Regionalnej Instytucji Finansującej na Mazowszu. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Bractwo Gutenberga i KPMG. 

Drugiego dnia targów  odbędą się prezentacje wykwalifikowanych doradców finansowych z zakresu środków unijnych: „Fundusze Europejskie dla każdego”, „Fundusze Europejskie – Perspektywa 2014-2020” oraz „Jak przygotować firmę do nowej perspektywy finansowej na lata 2014-2020, aby nie tylko pozyskać dofinansowanie, ale również z sukcesem je rozliczyć?”. 

27 maja organizatorzy zapraszają na Forum Innowatorów, które będzie swoistym studium przypadku tych przedsiębiorstw, które odniosły sukces w branży poligraficznej. Podczas rozmowy z menedżerami poznamy odpowiedzi na pytania, co było impulsem do zmian, jak wypracowywać nowe rozwiązania, na co postawić, by osiągnąć pozycję lidera na rynku. Organizatorem Forum jest Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Drugiego dnia wystartują także prezentacje dla profesjonalistów w ramach tematu „Systemy informatyczne dla drukarni”, które organizuje firma Infosystems. Będzie można w nich uczestniczyć przez kolejne dni targów. 

Wydawcy, graficy i marketingowcy już teraz mogą zarezerwować sobie termin na warsztaty softwarowe, prezentację nowych trendów poligraficznych i rozwiązań, które mogą pozytywnie wpłynąć na poczytność czasopism branżowych, ich atrakcyjność dla czytelników i reklamodawców. Ten termin to 28 maja. Tego dnia będzie można zapoznać się z tematami związanymi z uszlachetnianiem druku, designem oraz niestandardowymi rozwiązaniami, także dla branży opakowań produktu, szczególnie w kontekście narzędzia sprzedaży i kreowania potrzeb konsumentów. Trzeciego dnia targów dokona się także „Transformacja mediów”, która ukaże okiem studentów kierunki współczesnego zarządzania mediami. 

 „Etykieta pomaga kreować markę” – to temat, który poruszy Polska Izba Opakowań. 

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764