We wtorek 22 lipca został uruchomiony nowy portfel w ramach platformy wpiszkod.pl. Kolejnym partnerem serwisu została Polonia Bydgoszcz, jeden z czołowych klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej. Tym samym serwis umacnia swoją pozycję jako efektywne narzędzie marketingu sportowego.
Polonia Bydgoszcz to, obok Carbon Startu Gniezno, drugi klub sportowy, który buduje relacje z kibicami i sponsorami z wykorzystaniem platformy wpiszkod.pl. W pierwszej połowie lipca swój portfel uruchomiło również Miasto Leszno, jako program aktywizujący lokalną społeczność.
Pretekstem do uruchomienia programu w Bydgoszczy jest zapowiedziany na przełom lipca i sierpnia Monster Energy FIM Speedway World Cup. W ramach inauguracji programu na turniejowych biletach nadrukowane zostaną wartościowe kody, które po wprowadzeniu na platformie wpiszKod.pl doładują portfel kibica - użytkownika serwisu.
Za zgromadzone punkty kibice będą mogli kupować i licytować cenne nagrody, w tym m.in. bilety na mecz finałowy Monster Energy FIM Speedway World Cup, który odbędzie się już 2 sierpnia. Podobnie jak w przypadku Gniezna i Leszna w portfelu Polonii Bydgoszcz nie zabraknie niestandardowych nagród aspiracyjnych, których nie sposób zdobyć w żaden inny sposób.
Niewątpliwą atrakcją serwisu są również emocje, których uczestnicy doświadczą podczas aukcji w czasie rzeczywistym. Element grywalizacji jest tym, co daje użytkownikom wpiszKod.pl dodatkowy dreszczyk emocji - sportowych emocji.