logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polonia Bydgoszcz dołączyła do wpiszkod.pl

  PR 23.07.2014, przeczytano 1071 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek 22 lipca został uruchomiony nowy portfel w ramach platformy wpiszkod.pl. Kolejnym partnerem serwisu została Polonia Bydgoszcz, jeden z czołowych klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej. Tym samym serwis umacnia swoją pozycję jako efektywne narzędzie marketingu sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polonia-bydgoszcz-dolaczyla-do-wpiszkod.pl,22244,artykul.html

Polonia Bydgoszcz to, obok Carbon Startu Gniezno, drugi klub sportowy, który buduje relacje z kibicami i sponsorami z wykorzystaniem platformy wpiszkod.pl. W pierwszej połowie lipca swój portfel uruchomiło również Miasto Leszno, jako program aktywizujący lokalną społeczność.

Pretekstem do uruchomienia programu w Bydgoszczy jest zapowiedziany na przełom lipca i sierpnia Monster Energy FIM Speedway World Cup. W ramach inauguracji programu na turniejowych biletach nadrukowane zostaną wartościowe kody, które po wprowadzeniu na platformie wpiszKod.pl doładują portfel kibica - użytkownika serwisu. 

Za zgromadzone punkty kibice będą mogli kupować i licytować cenne nagrody, w tym m.in. bilety na mecz finałowy Monster Energy FIM Speedway World Cup, który odbędzie się już 2 sierpnia. Podobnie jak w przypadku Gniezna i Leszna w portfelu Polonii Bydgoszcz nie zabraknie niestandardowych nagród aspiracyjnych, których nie sposób zdobyć w żaden inny sposób.

Niewątpliwą atrakcją serwisu są również emocje, których uczestnicy doświadczą podczas aukcji w czasie rzeczywistym. Element grywalizacji jest tym, co daje użytkownikom wpiszKod.pl dodatkowy dreszczyk emocji - sportowych emocji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764