logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska premiera rozwiązań wizualnych Panasonic

  PR 20.10.2014, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował dzisiaj w Warszawie najnowszą ofertę w kategorii profesjonalnych wyświetlaczy i projektorów. Wśród nich pojawił się 84-calowy model z serii LQ70, oferujący rozdzielczość 4K, wyróżniający się wzmocnioną obudową i możliwością pracy w trybie 24/7, a także pierwszy na świecie superjasny projektor 1 Chip DLP z laserowym źródłem światła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-premiera-rozwiazan-wizualnych-panasonic,22952,artykul.html

W najnowszej ofercie profesjonalnych monitorów Panasonic znalazł się 84-calowy model TH-84LQ70. Wyświetlacz za sprawą rozdzielczości 4K pozwala na odtwarzanie niezmiernie szczegółowego obrazu, drobnych napisów czy tekstur. Jest wyposażony w zaawansowany system poprawy obrazu, który podnosi jakość sygnału video pochodzącego z innych źródeł niż 4K. Pozwala również z wysoką ostrością wyświetlać obrazy ruchome, których kompensacja dotąd sprawiała trudność.

Wyświetlacz należący do serii LQ70 został zaprojektowany pod kątem profesjonalnego użytku. Charakteryzuje się wyjątkową wytrzymałością. Dzięki wyposażeniu w szybę ochronną oraz aluminiową obudowę, możliwy jest jego częsty transport i użytkowanie w miejscach o dużym natężeniu ruchu, jak dworce kolejowe, porty lotnicze, centra handlowe czy dyspozytornie. Monitor TH-84LQ70 oferuje przy tym możliwość ciągłej, całodobowej pracy. Oprócz tego optymalna odległość widzenia, wynosząca nieco ponad 1,5 metra* sprawia, że urządzenie sprawdzi się także w salach konferencyjnych, w których obraz często jest oglądany z bliska oraz w zastosowaniach marketingowych, gdy celem jest przyciągnięcie uwagi przechodniów.

Z kolei w obszarze projektorów profesjonalnych Panasonic zaprezentował nowe modele z serii Solid Shine - PT-RZ670 i PT-RW630. Urządzenia pozwalają uzyskać jasność obrazu na poziomie 6500 lumenów. Tym samym są najjaśniejszymi na rynku projektorami 1-chip DLP, które jako źródło światła wykorzystują połączenie diod LED z laserem. Dzięki temu zapewniają aż do 20000 godzin** pracy bez konieczności ich konserwacji, co znaczne zmniejsza całkowity koszt ich utrzymania. Jednocześnie oferują wysoki współczynnik kontrastu na poziomie 10000:1 i jakość obrazu kolejno WUXGA (1900 x 1200) i WXGA (1280 x 800) dla modeli PT-RZ670 i PT-RW630.

Projektory są wyposażone w system Daylight View 2, który zapewnia wyświetlanie wyraźnych kolorów nawet w jasno oświetlonych pomieszczeniach. Oferują funkcję projekcji obrazu w trybie portretowym oraz instalację pozwalającą na obrót urządzenia o 360o wokół własnej osi. Dodatkowo technologia Digital Link pozwala na sterowanie projektorami oraz przesyłanie sygnału audio i wideo na odległość do 100 metrów za pomocą pojedynczego kabla LAN. Projektory Solid Shine sprawdzą się przede wszystkim w edukacji czy biurach, gdzie kluczowa jest niezawodność i ograniczenie kosztów utrzymania. Z kolei model PT-RZ670, który oferuje funkcję korekcji geometrycznej, pozwalającą wyświetlać prezentacje na zakrzywionej lub nieregularnej powierzchni, jest idealny także dla muzeów, wystaw czy salonów.

Źródło: Panasonic

business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764