logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski oddział Agfa Graphics w nowej siedzibie

  PR 16.10.2014, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka
Oficjalne otwarcie nowej siedziby stało się okazją do spotkania Christiana Reinaudo - prezesa Agfa-Gevaert z pracownikami polskich oddziałów Agfa Graphics i Agfa HealthCare.

Z początkiem października br. polski oddział Agfa Graphics NV przeniósł się do nowej, przestronnej siedziby, zlokalizowanej w biurowcu Oxygen Park przy ul. Jutrzenki 137A w Warszawie. Przeprowadzka była związana m.in. z rozbudową struktur firmy o europejskie centrum obsługi klienta. W uroczystym, oficjalnym otwarciu nowej siedziby, jakie miało miejsce 2 października, wziął udział m.in. Christian Reinaudo – prezes koncernu Agfa-Gevaert, w skład którego wchodzi Agfa Graphics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-oddzial-agfa-graphics-w-nowej-siedzibie,22936,artykul.html

W ubiegłym roku Agfa Graphics podjęła decyzję o scentralizowaniu obsługi klientów firmy z większości krajów Europejskich w biurze w Warszawie. W związku z tym z początkiem kwietnia br. stworzono tu dedykowane centrum – European Shared Service Center (ESSC). Kieruje nim Beata Bogdańska, wcześniej dyrektor działu operacyjnego w polskim oddziale Agfa Graphics. Obecnie pracuje w nim około 30 osób z różnych krajów, docelowo ma ich być około 70. W rezultacie polski oddział Agfa Graphics, w skład którego formalnie wchodzi centrum, będzie zatrudniał ponad 100 pracowników.

Sytuacja ta wymusiła na nas konieczność przeprowadzki do nowej siedziby – tłumaczy Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa Graphics. – Tę znaleźliśmy bardzo, blisko, bo w sąsiadującym budynku nowo otwartego kompleksu biurowego Oxygen Park. Zajmowana przez nas powierzchnia, głównie z uwagi na wciąż tworzone centrum obsługi klientów, zwiększyła się dzięki temu blisko trzykrotnie, do ok. 1400 m2”.

Prezes Agfa-Gevaert z wizytą w Polsce

W związku z przenosinami do nowej siedziby oraz z uwagi na tworzone centrum ESSC, do Warszawy przyjechał Christian Reinaudo – prezes koncernu Agfa-Gevaert. Podczas spotkania z pracownikami Agfa Graphics i Agfa HealthCare przedstawił on wyniki finansowe grupy za 1. półrocze, akcentując szczególnie wzrost marży zysku brutto i zysku operacyjnego EBIT. Podkreślił również znaczenie wdrażanych programów oszczędnościowych dla kondycji całego koncernu. Christian Reinaudo pogratulował bardzo dobrych wyników sprzedaży, jakie na polskim rynku odnotowuje Agfa Graphics.

Rzeczywiście mamy czym się pochwalić – potwierdza Michał Śliz. – Po pierwszych trzech kwartałach br. w dziale inkjetowym zrealizowaliśmy założenia budżetowe na cały rok. Zwiększyliśmy w nim sprzedaż – w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. – o ponad 24%. W dziale prepress zanotowaliśmy wzrost o ponad 10%, głównie z uwagi na znaczące zwiększenie ilości sprzedanych płyt. Jest to godne podkreślenia wobec ostrej walki cenowej i wciąż nienajlepszej koniunktury na rynkach światowych.

Źródło: Agfa Graphics NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764