logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z obsługą PR

  PR 20.09.2014, przeczytano 1286 razy

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało agencję do obsługi public relations. Obowiązki te powierzono firmie Good Message.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-biuro-ubezpieczycieli-komunikacyjnych-z-obsluga-pr,22666,artykul.html

Do zadań agencji należy przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, a także współpraca z rynkiem ubezpieczeń i jego uczestnikami. Prowadzone będą także działania informacyjne skierowane do ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach drogowych.

Współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2014 r. i po udanych trzech miesiącach PBUK zdecydowało się przedłużyć umowę bezterminowo. Bezpośrednią obsługę klienta koordynuje Mikołaj Skorupski, dyrektor strategiczny Good Message.

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych jest organizacją skupiającą zakłady ubezpieczeń, które na terytorium Polski oferują obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC. Biuro ma zadanie zabezpieczenie praw ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach.  PBUK pełni rolę biura narodowego w Systemie Zielonej Karty, a także organu odszkodowawczego i ośrodka informacji.

Good Message specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji, public relations oraz doradztwa reputacyjnego na rzecz spółek i instytucji rynku finansowego i kapitałowego, ze szczególnym uwzględnieniem sektora ubezpieczeń i inwestycji.

Źródło: Good Message

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764