logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie folie we włoskiej Weronie

  PR 17.09.2014, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowych targów Marmomacc swoją ofertę folii do piaskowania zaprezentuje polski producent Ikonos. Uczestnictwo w tych targach to kolejny krok w ekspansji na europejskie rynki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-folie-we-wloskiej-weronie,22630,artykul.html

Od 24 do 27 września 2014 we włoskiej Weronie odbędą się targi kamieniarskie. Wśród 1.500 wystawców z ponad 50 krajów, którzy zaprezentują swoją ofertę w 12 halach będzie także polski producent folii – Ikonos z Opola.

Opracowane i wytwarzane na polskiej linii produkcyjnej folie do piaskowania Ikonos Profiflex Pro Sandblast BRT to materiały które powstały z myślą o branży kamieniarskiej, szklarskiej, dekoratorskiej. Folie te są produkowane na bazie najlepszych europejskich komponentów.

Folie do piaskowania przeznaczone są do ploterów tnących, które komputerowo wycinają liternictwo, symbole lub inne kształty. Następnie, tak wycięta folia przenoszona jest na podłoże takie jak marmur, granit lub szkło. Elementy nie osłonięte folią poddawane są piaskowaniu czyli ścieraniu górnej warstwy podłoża czego efektem są np. napisy w kamieniu. Folie do piaskowania znajdują więc zastosowanie w zakładach kamieniarskich, szklarskich, budowlanych lub dekoratorskich. 

Z myślą o branży kamieniarskiej polski producent Ikonos opracował folie o grubości: 0.4 mm, 0.3 mm i 0.2 mm. Ikonos Profiflex Pro Sandblast BRT to 400-mikronowy oraz 300-mikronowy, kalandrowany winyl z usuwalnym klejem na silikonowanym 121- i 136-gramowym papierze podkładowym. Oferowany jest w rolce o szerokości 61 cm i długości nawoju 20 metrów. Dodatkowo rozróżniamy wariant z mocnym lub standardowym klejem.

Najcieńsza folia Ikonos Sandblast 200 przeznaczona jest do maskowania, czyli zabezpieczenia obszaru roboczego narażonego na odłamki np. kamienia podczas piaskowania, a także do piaskowania w szkle.

Folie Ikonos używane są przez wielu użytkowników w całej Europie. Materiały Ikonos produkowane są z zachowaniem wszelkich norm i standardów, a linia produkcyjna cechuje się brakiem emisji szkodliwych substancji dla środowiska. Folie Ikonos plasowane są w segmencie produktów premium, a przy tym oferowane są w przystępnych cenach, ponieważ polscy klienci mają możliwość zaopatrywania się bezpośrednio u producenta lub w sieci wyspecjalizowanych dealerów.

Polskim dystrybutorem folii Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764