logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Popowy artysta Sir Ivan w walce z przemocą w szkole

  PR 05.03.2015, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

Popowy artysta i filantrop, Sir Ivan, wypuścił nowy singiel pt. "Kiss All the Bullies Goodbye" w ramach wsparcia swojej kampanii przeciwko przemocy w szkole, prowadzonej wraz z Peaceman Foundation. Nagranie wyprodukował Paul Oakenfold, a za stronę wokalną odpowiadała Taylor Dayne, piosenkarka z pierwszych miejsc list przebojów. Treść piosenki potępia przemoc w szkole i zachęca ludzi do tolerancji i okazywania swojej odmienności. Nagraniu towarzyszy teledysk w reżyserii Erika White'a (znanego m.in. z "The Glee Project" Ryana Murphy'ego).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/popowy-artysta-sir-ivan-w-walce-z-przemoca-w-szkole,24132,artykul.html

Sir Ivan, występujący także pod pseudonimem Peaceman, najbardziej znany z popowo-tanecznych przeróbek hitów z lat 60. i 70. ubiegłego stulecia, takich jak "Imagine", "San Francisco" czy "Live For Today", jest orędownikiem sprzeciwu wobec przemocy i nietolerancji. Zakładając Peaceman Foundation w 2005 roku, Sir Ivan za cel obrał sobie walkę z nienawiścią i przemocy, a także niesienie pomocy osobom z zespołem stresu pourazowego (Post Traumatic Stress Disorder, PTSD).

Wraz z wydaniem nowego nagrania Sir Ivan obiecał przekazać, za pośrednictwem Peaceman Foundation, 100 000 USD na rzecz dziesięciu najważniejszych organizacji non-profit, które zajmują się walką z nietolerancją i przemocą w szkole. Są to: The It Gets Better Project; the Gay, Lesbian & Straight Educational Network (GLSEN); the Born This Way Foundation; Pacer's National Bullying Prevention Center; Parents & Friends of Lesbians & Gays (PFLAG); Stomp Out Bullying; Campus Pride; Love is Louder/The Jed Foundation; The Trevor Project; oraz the Anti-Defamation League. Darowizna obejmie całość przychodów netto z wyświetleń klipu "Kiss All the Bullies Goodbye", a także transmisji piosenki o tym tytule i jej pobrań z Internetu.

"Jako syn osoby, która przeżyła Holokaust, zawsze angażowałem się w pomoc ofiarom prześladowań - powiedział Sir Ivan. - Byłem wychowywany w świadomości tego, do jak wielkiego poczucia krzywdy może prowadzić to, że jesteś postrzegany jak odmieniec. Poprzez moją muzykę chcę ukazać, jak ważnymi postawami są akceptacja i zrozumienie. Młodzi ludzie, zwłaszcza nastolatki ze społeczności LGBT, często nie otrzymują należytego wsparcia i w ich przypadku prawdopodobieństwo, że staną się ofiarami molestowania czy przemocy jest wyjątkowo wysokie. Chcę stanowczo sprzeciwić się tej sytuacji i mam nadzieję, że ludzie poprą mój sprzeciw wobec tego rodzaju niesprawiedliwości. Organizacje walczące z przemocą w szkole udzielają pomocy młodzieży LGBT w sytuacjach kryzysowych, zapobiegając w ten sposób samobójstwom i dając siłę młodym osobom, by byli dumni z tego, kim są. Ja z kolei jestem zdeterminowany do tego, by pomagać tym organizacjom w ich działaniach".

"Kiss All the Bullies Goodbye" można obejrzeć pod adresem" https://www.youtube.com/watch?v=jz-7LfMHyZM

Sir Ivan umieścił na swojej stronie internetowej specjalny dział z danymi na temat przemocy w szkole oraz przedstawił sposoby niesienia pomocy jej ofiarom: http://www.SirIvan.com/Kiss-All-The-Bullies-Goodbye.

Źródło: PR Newswire, Centrum Prasowe PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764