"Koniec Smyczy" to profesjonalne szkolenia dla psów. Niezależnie czy Wasz pupil ma reagować na podstawowe komendy czy potrzebujecie "zadaniowca". Wiek Waszego przyjaciela tu też nie gra roli, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie chętnie wykonywał polecenia.
Wizerunkowo, rebranding zaczęliśmy od zmiany logo. W sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: "K" - od nazwy oraz "R" - od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia - Rokietnica.
Opracowując nowy wizerunek dla marki "Koniec Smyczy" w Studio BRANDGLOW, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji. Pomimo, że sam proces szkolenia często bywa trudny, to końcowym efektem powinna być radość z osiągniętego celu. Ponadto nazwa, którą można interpretować na dwa sposoby: jako psa, który jest właśnie na końcu smyczy oraz braku potrzeby jej stosowania, to właśnie drugie skojarzenie może być bardzo pozytywnie dla obu zaangażowanych stron czyli pupila i jego właściciela.
Sygnet - pies, jest w naturalny sposób wykorzystywany w ramach powstałego "key-visuala" jako "brand hero" marki. Obrazuje poszczególne zajęcia, z których może skorzystać każdy w ramach oferty "Końca Smyczy".
Key visual bazuje na torze z przeszkodami. Mamy tu elementy obiedience, agility oraz podstawowych komend, które finalne doprowadzają do pozytywnego zmęczenia naszego pupila.
Kolejne elementy w ramach wdrażanego rebrandingu obejmują inne kanały komunikacji marki w tym również media cyfrowe (m.in. stronę www).
Źródło: Brandglow