logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POS Stars 2013 podczas Festiwalu Marketingu i Druku

   15.07.2013, przeczytano 1487 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Festiwalu Marketingu i Druku, 11 i 12 września w Warszawie, odbędzie się piąta już  edycja Konkursu POS STARS. Wszystkie zgłoszone display’e będzie można podziwiać w czasie dwóch dni imprezy targowej w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Konkursu POS STARS oraz uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się podczas wieczornej gali wystawców, organizowanej przez OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-stars-2013-podczas-festiwalu-marketingu-i-druku,19267,artykul.html

Display'e można zgłaszać w 11 kategoriach tematycznych: napoje & żywność, alkohol & tytoń, kosmetyka, elektronika, finanse, motoryzacja, Digital POS, design roku, display'e kartonowe, display'e naladowe oraz przemysł.
 
Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyzna 11 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix.
 
Dispaly’e zgłaszać mogą producenci materiałów POS, agencje reklamowe, drukarnie wielkoformatowe, agencje PR oraz klienci końcowi.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl/posstars

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764