Powrót do szkoły na pewno będzie zdrowszy, jeśli dziecku towarzyszy butelka źródlanej wody niegazowanej. Już po raz trzeci firma Żywiec Zdrój jest organizatorem akcji pod hasłem „Mama wie co dla mnie dobre - Back to school”. Koncepcję kreatywną oraz całą edycję materiałów POS III edycji Żywiec Zdrój zlecił Agencji Reklamowej Banah Group.
Agencja, w ramach przygotowywania kreacji i materiałów, musiała skoncentrować się na podstawowym przekazie - dbaniu o zdrowie dzieci w kontekście powrotu do szkoły. Cel kampanii to utrwalenie w rodzicach nawyku zaopatrywania swoich dzieci - uczniów szkół - w źródlaną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój.
Grupą docelową kampanii są rodzice dzieci w wieku szkolnym, dla których ważne jest dbanie o prawidłowy rozwój ich pociech. Kampanii towarzyszy hasło: „Kupując swojemu dziecku do szkoły wodę Żywiec Zdrój dbasz o jego prawidłowy rozwój.”
Kampania ma charakter ogólnopolski, dlatego materiały z nią związane pojawiły się w wielu punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Czas trwania akcji to sierpień – wrzesień 2008.
Źródło: Banah Group