logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do tradycji osią kampanii marki MIędzychód

  PR 24.10.2014, przeczytano 1097 razy

Międzychód rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, rozpoczyna się już jutro, 25 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-tradycji-osia-kampanii-marki-miedzychod,23007,artykul.html

Międzychód jest marką ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej. Misją marki jest pokazanie, że gotowe produkty mogą smakować jak domowe jedzenie. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach pozyskanych od regionalnych, zaufanych rolników. Międzychód szczyci się tym, że produkty z jego logo nie zawierają sztucznych dodatków: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Zwrot w kierunku lokalności, natury i tradycji stał się osią spotu reklamowego.

Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie. Z dumą podkreślamy to, że pochodzimy z małego miasteczka, gdzie ludzie wciąż mają czas na spotkanie i rozmowę przy wspólnym posiłku – mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. Wracamy do zbiorowej wyobraźni, cenieni za prawdziwe relacje międzyludzkie, czystość, spokój i swój własny autentyczny rytm. Niezrównani w naszych potrawach. Chcemy o tym głośno powiedzieć. Akcja spotu dzieje się w plenerze, blisko natury – tam, gdzie dojrzewają nasze warzywa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu – spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje.

Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej i kobiecej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowy jest pierwszym w historii marki Międzychód i ma na celu wesprzeć jej wejście na arenę ogólnopolską. Wyemitują go najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe.

Nasze produkty są uwielbiane w Międzychodzie, teraz intensywnie pracujemy nad dotarciem do konsumentów z całej Polski. Naszym celem jest pokazanie im, że dania gotowe mogą być odżywcze i że nawet nie mając czasu na gotowanie możemy zjeść pożywny posiłek smakujący jak w domu
– wyjaśnia Magdalena Kasperczak. W spocie pokazujemy nie tylko dania tradycyjne, ale też nowe smaki, jak ciecierzyca w warzywach. Pragniemy dołączyć do głównych graczy na rynku przetworów spożywczych. Wiemy, że z taką ofertą jest to możliwe. – dodaje.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

Źródło: Międzychód Nowicka

www.twojmiedzychod.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764