logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pozwól się poznać twoim klientom

  PR 12.08.2014, przeczytano 1418 razy
ilustracjastrzałka

Zakładka „o nas” na firmowej stronie internetowej już dawno przestała być tylko dodatkiem, jednym z mniej ważnych komponentów. To właśnie między innymi dzięki umieszczonym tam informacjom pozwalamy się poznać, pokazujemy jaka jest „ludzka twarz” naszej firmy czy marki. Konsumenci bowiem lubią wiedzieć z kim mają do czynienia, chcą nas poznać, bo to wiarygodność jest fundamentem zaufania, które przełożyć może się na bezcenną lojalność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pozwol-sie-poznac-twoim-klientom,22374,artykul.html

O tym, co powinno znaleźć się w zakładce „o nas”, powinniśmy zadecydować na podstawie wiedzy o naszych obecnych i potencjalnych klientach. Innych wiadomości o firmie oczekują bowiem na przykład klienci banku, a innych ci korzystający z usług agencji interaktywnej. Prezentowane informacje powinny być skonstruowane tak, by zachęcić i zainteresować, a przy tym przekazać treści efektywnie wpływające na wizerunek i wiarygodność firmy – mówi Katarzyna Kołodziejczyk, Key Account Manager GRUPA 365 NET.

Historia nie musi być nudna

Doświadczenie zbyt długich, nieciekawych prezentacji historii firmy podpowiada, że może warto pominąć to zagadnienie. Niekoniecznie! Wbrew pozorom, dzieje przedsiębiorstwa można pokazać w naprawdę interesujący sposób, wciągając, a nie zanudzając czytelnika. Rzeczywiście zbyt długi, napisany językiem szkolnego wypracowania tekst zapewne sprawi, że internauta nie dotrwa nawet do drugiego akapitu. Prezentacja zagadnień związanych z przeszłością chociażby za pomocą ciekawych grafik, zdjęć uzupełnionych tekstem czy w formie niestandardowej opowieści, może jednak przynieść naprawdę zadowalające efekty. Co więcej informacje, które można umieścić w tym miejscu, mają spory potencjał właśnie w zakresie budowania zaufania klienta. W końcu łatwiej postawić na kogoś, kto już dłuższy czas utrzymuje się na rynku, ma spore sukcesy i rzesze zadowolonych klientów.

Firma to ludzie

Ponieważ największym potencjałem firmy są ludzie i to właśnie im – konkretnym osobom klienci ufają najbardziej, warto na stronie internetowej zaprezentować pracowników, oczywiście w zależności od możliwości firmy, jej wielkości, liczby zatrudnionych czy branży w której działa. Obok zdjęć osób coraz częściej umieszcza się nie tylko ich nazwiska i stanowiska, ale również opisy zawierające nieco bardziej prywatne informacje (hobby, zainteresowania, ścieżkę kariery czy zawodowe dążenia). Zdarza się też, iż na stronie odnaleźć można linki do profili pracowników na branżowych portalach społecznościowych. Dzięki temu dochodzi do pewnego odczarowania anonimowości, niekorzystnej z punktu widzenia wiarygodności.

To, o czym w końcu warto pamiętać, to tworzenie zakładki „o nas” z punktu widzenia potencjalnego użytkownika strony, klienta, kontrahenta. Powinniśmy bowiem umieścić tam informacje, których naprawdę szukają te osoby. Skoro chcą oni nas poznać, poświęcają swój czas i sięgają po prezentujące nas treści, otwiera się pewna furtka, zyskujemy możliwości komunikacyjne, których niewykorzystanie byłoby czystym marnotrawstwem.

Źródło: GRUPA 365 NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764