17 czerwca br. odbędzie się pierwsza internetowa konferencja poświęcona nowym trendom w komunikacji. PR Webinar Day będzie całodniowym wydarzeniem online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów. Organizatorem wydarzenia jest aplikacja dla PR-owców Prowly, a partnerem strategicznym największa platforma transakcyjna online w Polsce, Allegro. Podczas otwarcia PR Webinar Day przedstawiciele Prowly i Allegro zaprezentują branży efekty swojej współpracy.
PR Webinar Day będzie całodniowym, internetowym świętem komunikacji. Celem wydarzenia jest promocja trendów i wiedzy na temat nowoczesnego Public Relations. PR-owcy, by sprostać wyzwaniom współczesnej komunikacji, muszą adaptować do swoich działań nowe trendy i narzędzia, by nie tylko budować rozpoznawalność marek w swoich grupach docelowych, ale i angażować odbiorców w swoje opowieści, a następnie umiejętnie mierzyć to zaangażowanie.
Dlatego line-up PR Webinar Day podzielony został na 3 bloki tematyczne: trendy, działanie i oddziaływanie. W każdym z bloków zaplanowano po 5 webinarów prowadzonych przez czołowych ekspertów z branży komunikacji i mediów. Na PR Webinar Day wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Jacek Kotarbiński, Anna Miotk, Dr Jan Zając, Dominik Kaznowski i Grzegorz Marczak. Nie zabraknie także praktyków PR z agencji.
Podczas spotkania otwierającego wydarzenie przedstawiciele Prowly oraz działu komunikacji Allegro zaprezentują premierowo efekty swojej współpracy.
Udział w webinarach będzie bezpłatny po rejestracji. Ilość miejsc na każde ze spotkań jest ograniczona – może w nich uczestniczyć max. 70 osób. Wybrane webinary streamowane będą z wykorzystaniem aplikacji Periscope na profilu Prowly na Twitterze.
Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. Line-up, rejestracja i informacje organizacyjne dostępne są na stronie prwebinarday.prowly.com.
Źródło: PR Webinar Day