logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Webinar Day - pierwsza konferencja online o nowych trendach w komunikacji

  PR 27.05.2015, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

17 czerwca br. odbędzie się pierwsza internetowa konferencja poświęcona nowym trendom w komunikacji. PR Webinar Day będzie całodniowym wydarzeniem online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów. Organizatorem wydarzenia jest aplikacja dla PR-owców Prowly, a partnerem strategicznym największa platforma transakcyjna online w Polsce, Allegro. Podczas otwarcia PR Webinar Day przedstawiciele Prowly i Allegro zaprezentują branży efekty swojej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-webinar-day---pierwsza-konferencja-online-o-nowych-trendach-w-komunikacji,24995,artykul.html

PR Webinar Day będzie całodniowym, internetowym świętem komunikacji. Celem wydarzenia jest promocja trendów i wiedzy na temat nowoczesnego Public Relations. PR-owcy, by sprostać wyzwaniom współczesnej komunikacji, muszą adaptować do swoich działań nowe trendy i narzędzia, by nie tylko budować rozpoznawalność marek w swoich grupach docelowych, ale i angażować odbiorców w swoje opowieści, a następnie umiejętnie mierzyć to zaangażowanie.

Dlatego line-up PR Webinar Day podzielony został na 3 bloki tematyczne: trendy, działanie i oddziaływanie. W każdym z bloków zaplanowano po 5 webinarów prowadzonych przez czołowych ekspertów z branży komunikacji i mediów. Na PR Webinar Day wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Jacek Kotarbiński, Anna Miotk, Dr Jan Zając, Dominik Kaznowski i Grzegorz Marczak. Nie zabraknie także praktyków PR z agencji.  

Podczas spotkania otwierającego wydarzenie przedstawiciele Prowly oraz działu komunikacji Allegro zaprezentują premierowo efekty swojej współpracy.

Udział w webinarach będzie bezpłatny po rejestracji. Ilość miejsc na każde ze spotkań jest ograniczona – może w nich uczestniczyć max. 70 osób. Wybrane webinary streamowane będą z wykorzystaniem aplikacji Periscope na profilu Prowly na Twitterze. 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. Line-up, rejestracja i informacje organizacyjne dostępne są na stronie prwebinarday.prowly.com.

Źródło: PR Webinar Day

prwebinarday.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764