logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwi mistrzowie w kampanii Zakładów Mięsnych Henryk Kania

  PR 06.02.2014, przeczytano 5849 razy

Wystartował nowy serwis internetowy www.prawdziwemistrzostwo.pl, który jest jednym z elementów kampanii wizerunkowej Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwi-mistrzowie-w-kampanii-zakladow-miesnych-henryk-kania,20819,artykul.html

Serwis został podzielony na dwie części. W zakładce „Prawdziwi Mistrzowie” znajdują się informacje o samym Henryku Kani – mistrzu masarskim z Pszczyny. Jego historia i droga do sukcesu. Oprócz tego prezentowane są również sylwetki osób – prawdziwych mistrzów specjalizujących się w tradycyjnych rzemieślniczych zawodach, od twórców rękodzieł po browarników.

Druga zakładka - „Mistrzostwo smaku”, to artykuły, którym towarzyszą informacje o poszczególnych liniach, takich jak: Maestro, linia „bez E”, czy pozostałych najpopularniejszych produktach z asortymentu ZM Henryk Kania.  Na Internautów czeka szereg ciekawostek, choćby te skąd pochodzi nazwa kabanos, co oznacza i dlaczego kabanosy to nasz narodowy specjał. Dodatkowo w serwisie można znaleźć mnóstwo przepisów oraz inspiracji z wykorzystaniem produktów od Henryka Kani, np. na przygotowanie mistrzowskiego leczo.

Z początkiem lutego na stronie www.prawdziwemistrzostwo.pl/konkurs/ wystartował również konkurs ‘Pokaż, że jesteś mistrzem w tym, co robisz’, do którego może zgłosić się każdy, uważający się za mistrza w swojej dziedzinie. Tematyka jest bardzo szeroka, a mistrzostwo może dotyczyć zarówno fachu, jak i wyjątkowej umiejętności czy hobby. Zgłoszenia można wysyłać do końca marca. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne.

Razem ze stroną prawdziwemistrzostwo.pl ruszył również Fanpage  https://www.facebook.com/PrawdziweMistrzostwoPL

Za projekt i wykonanie serwisu odpowiada firma Concept Interactive.

Źródło: Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A.

www.prawdziwemistrzostwo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

bardzo fajna inicjatywa z tym konkursem :) właśnie biorę się za pisanie tekstu konkursowego, a jutro jak skombinuję dobry aparat to porobię jeszcze pare fotek i zgłoszenie gotowe :)

avatar użytkownika
,

Miło że zarejestrowałeś się specjalnie po to by podzielić się z nami tą radosną nowiną. Nie jesteśmy tylko pewni czy poprawi to notowania firmy pana Kani wśród naszych podejrzliwych użytkowników...  

avatar użytkownika
,

Droga redakcjo, również dziękuję za bezinteresowne podzielenie się tym zacnym artykułem z czytelnikami. Niewątpliwie otworzy to przed nimi możliwość zdobycia cennych nagród finansowych :)  

avatar użytkownika
,

mistrzostwo kani i podobnych molochow polega na mistrzowskim pozyskiwaniu milionow z unii i mistrzowskim marketingu...jesli chodzi o mistrzowskie wedliny to ze swieca trzeba szukac i napewno nie od wielkich firm...

brak ikonki
,

fajny serwis i bardzo ciekawie prowadzony na FB

avatar użytkownika
,

Ładne zdjęcia mięcha ale w sklepie to takiego nie widziałem :)

brak ikonki
,

hejt wszędzie. Konkurs fajny i dużo do wygrania i nie jest w stylu "jak się mówi do kaczki?" tylko wymaga trochę zachodu. Proponuje zagłosowac na tych co się postarali a nie zazdrościć.

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764