logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera plotera Mutoh ValueJet 628 w Polsce

  PR 17.09.2014, przeczytano 900 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 10-11 września 2014 miała miejsce polska premiera nowego plotera firmy Mutoh. ValueJet 628 to pierwszy ploter drukujący japońskiego producenta o szerokości zadruku 62 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-plotera-mutoh-valuejet-628-w-polsce,22628,artykul.html

Mutoh VJ-628 to kompaktowy ploter drukujący o znakomitej jakości druku przeznaczony dla poligraficznych i reklamowych startup'ów, małych agencji reklamowych, działów marketingu, działów projektowych, studiach fotograficznych, galerii sztuki, punktów poligraficznych i ksero. 

Ten 24-calowy ploter Mutoh obsługuje materiały o szerokości do 630 mm. Obszar zadruku wynosi 620 mm. W zależności od ustawionej wysokości głowicy, grubość materiału to maksymalnie 0.3 lub 1.3 mm. Zmiana materiału przez użytkownika zajmuje tylko kilka sekund. Ploter posiada funkcję automatycznego odcinania wydruku.

Portfolio obsługiwanych materiałów jest bardzo szerokie i obejmuje większość materiałów dostępnych na rynku. Możemy drukować na nośnikach przeznaczonych do aplikacji wewnątrz jak i narażonych na działanie czynników zewnętrznych. Mutoh ValueJet 628 pozwoli więc na niskonakładowy druk naklejek i etykiet, plakatów, fotografii, banerów, grafiki podświetlanej, grafiki samochodowej, reprodukcji, wydruków prototypowych, map i schematów i wiele więcej.

ValueJet 628 wyposażony jest w najnowszej generacji, 8-kanałową, stałą głowicę piezoelektryczną drukującą w opatentowanej technologii Mutoh Intelligent Interweaving. Rozdzielczość druku wynosi 1440 x 1440 dpi a wielkość kropli od 3.5 do 35 pl (Variable Dot - technologia zmiennej wielkości kropli).

Nowy Mutoh obsługuje 3 rodzaje atramentów: eko-solwentowe, pigmentowe, sublimacyjne. VJ-628 drukuje w palecie CMYK co pozwoli na druk w bardzo szerokiej przestrzeni kolorów z płynną gradacją i gładkimi aplami. Punkty są ostre i wyraźnie, a krawędzie pozbawione smużenia. Jakość wydruku przewyższą tą znaną z punktów fotograficznych! Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 8 ml/m2. Atrament (Eco-Ultra) charakteryzuje się odpornością do 3 lat na zewnątrz.

Wydajność drukarki sięga aż 16 m2/h (ponad 25 metrów bieżących) w trybie billboardowym (360 x 720 dpi). W trybie Speed Production (720 x 720 dpi) możemy drukować z prędkością rzeczywistą 12.5 m2/h. W ustawieniu High Quality (720 x 1080 dpi) druk odbywa się na poziomie 3 m2/h.

Ploter wyposażony jest 3 strefy grzejne: przed głowicą – wstępnie rozgrzewa zadrukowywany materiał, pod głowicą i za głowicą, która ma na celu finalnie dogrzać wydruk celem utrwalenia i wyschnięcia atramentu.

Nowy ValueJet można zainstalować jako drukarkę biurkową jak i wolno-stojącą na podstawie.

Wyłącznym polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Cetrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764