Primavika - marka produktów bezmięsnych, wolnych od cholesterolu, konserwantów, aromatów i sztucznych barwników, odświeża wizerunek opakowań wprowadzając na rynek odnowioną linię bezmięsnych pasztetów na bazie soczewicy i dań obiadowych z proteinami sojowymi.
Pasztety z soczewicy i dania obiadowe marki Primavika zyskały zupełnie nowe, atrakcyjne opakowania. Słoiki zaopatrzone zostały w nowe, przejrzyste etykiety o ciekawym kształcie i nowoczesnym projekcie graficznym. Jasna kolorystyka etykiet podkreśla naturalność i „czystość” produktu, uwypukla logotyp marki i sprawia, że są bardziej czytelne. Nowe opakowania wyróżnią produkty na półce, a subtelnie zaprezentowane na etykietach smakowite potrawy zachęcą konsumentów do kupna. Dodatkowo na etykietach pojawiły się symbole mające na celu łatwiejszą identyfikację produktu o składzie nadającym się dla wegetarian i wegan.
Źródło: Primavika