logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Primavika zmienia opakowania

  PR 16.04.2014, przeczytano 1125 razy
ilustracja

Primavika - marka produktów bezmięsnych, wolnych od cholesterolu, konserwantów, aromatów i sztucznych barwników, odświeża wizerunek opakowań wprowadzając na rynek odnowioną linię bezmięsnych pasztetów na bazie soczewicy i dań obiadowych z proteinami sojowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/primavika-zmienia-opakowania,21400,artykul.html

Pasztety z soczewicy i dania obiadowe marki Primavika zyskały zupełnie nowe, atrakcyjne opakowania. Słoiki zaopatrzone zostały w nowe, przejrzyste etykiety o ciekawym kształcie i nowoczesnym projekcie graficznym. Jasna kolorystyka etykiet podkreśla naturalność i „czystość” produktu, uwypukla logotyp marki i sprawia, że są bardziej czytelne. Nowe opakowania wyróżnią produkty na półce, a subtelnie zaprezentowane na etykietach smakowite potrawy zachęcą konsumentów do kupna. Dodatkowo na etykietach pojawiły się symbole mające na celu łatwiejszą identyfikację produktu o składzie nadającym się dla wegetarian i wegan.

Źródło: Primavika

www.primavika.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764