logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prime Time PR wzmacnia zespół

  PR 05.03.2015, przeczytano 793 razy

Do krakowskiej agencji reklamowej Prime Time PR dołączył Jarosław Bieda, który objął stanowisko Social Media Specialist. Do jego zadań będzie należała obsługa bieżących projektów, kontakt z mediami oraz przygotowywanie strategii obecności marek w Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prime-time-pr-wzmacnia-zespol,24136,artykul.html

Jarosław dotychczas zdobywał doświadczenie w Agencji Marketingowej TLConsulting oraz MKI, zajmując się Public Relations, e-commerce oraz strategią. Na swoim koncie ma także czynny udział w projekcie Kanwa Przedsiębiorczych. W obszarze social media prowadził m.in. marki Stock Prestige, EmpikSchool czy Podkarpacka Strefa Wrażeń. Zajmował się także marketingiem i promocją konkursów, m. in. MyHome Design Awards. 

Wolny czas poświęca horrorowi filmowemu, dobrym książkom i jazzowi.

Źródło: Prime Time PR

primetimepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764