Władze Rzeszowa stawiają na promocję. Wspólnie z Fundacją Pro Progressio rozpoczynają promowanie miasta, jako miejsca atrakcyjnego dla inwestorów z sektora nowoczesnych usług dla biznesu.
Fundacja Pro Progressio od ponad dwóch lat wspiera kampanie promocyjne polskich miast w kraju i za granicą. Docierając z informacjami o podmiotach, z którymi współpracuje - m.in. do niemieckich, austriackich i szwajcarskich organizacji związanych z sektorem outsourcingowym. W ramach Fundacji Pro Progressio uruchomiono Klub Outsourcingu oferujący pakiety świadczeń informacyjno-promocyjno-reklamowych dla sektora publicznego i prywatnego, przy wykorzystaniu najważniejszych w Polsce mediów branży outsourcingowej – witryny internetowej OutsourcingPortal oraz magazynu Outsourcing&More.
Do tej pory, ze wsparcia Klubu Outsourcingowego korzystało 8 miast - Bydgoszcz, Łódź, Trójmiasto, Lublin, Piła, Poznań, Radom i Szczecin. Na początku sierpnia 2014 r. w ramach Klubu Outsourcingu stałą współpracę z Fundacją Pro Progressio rozpoczął Rzeszów.
Stolica Podkarpacia z pomocą Fundacji chce zostać miastem rozpoznawalnym na polskiej i światowej mapie lokalizacji, będących centrum nearshoringu – oznaczającym zmianę lokalizacji wybranych procesów biznesowych w obrębie tego samego obszaru geograficznego i tej samej strefy kulturowej, np. wewnątrz Europy i offshoringu – z definicji polegającym na przeniesieniu procesu produkcji dóbr i usług poza granice kraju, w którym był on pierwotnie prowadzony, a następnie ich imporcie z powrotem.
Źródło: Pro Progressio