logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profil „wSieci” najlepszy na Facebooku wśród tygodników

  PR 21.10.2014, przeczytano 690 razy

Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz tzw. interaktywności biorąc pod uwagę wyłącznie tygodniki opinii. W zestawieniu liczby zaangażowanych sympatyków w raporcie Fanpage Trends (dane za wrzesień 2014)  profil „wSieci” wyprzedził „Newsweek Polska” oraz - zdecydowanie - tygodnik „Polityka”. Za prowadzenie profilu facebookowego „wSieci” odpowiedzialna jest agencja Apella.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profil-wsieci-najlepszy-na-facebooku-wsrod-tygodnikow,22971,artykul.html

W rankingu liczby zaangażowanych fanów, we wrześniu największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce uzyskał wynik 36 646, gdy „Newsweek” angażował odpowiednio 34 220 fanów, a „Polityka” 24 941 fanów. Na uwagę zasługuje fakt, iż „wSieci” zaangażowało aż 42% swoich fanów, podczas gdy „Newsweek Polska” jedynie 17%, a Polityka 18%.

Wysoki procent zaangażowania użytkowników ma swoje odzwierciedlenie z zestawieniu dotyczącym liczby sympatyków. W tym przypadku „Newsweeka” trudno dogonić (207 328 fanów), za nim plasują się „Polityka”  (141 578) i „Wprost” (125 608), który odnotował spektakularny wzrost w związku z tzw. „aferą taśmową” – w ciągu 3 miesięcy o prawie 40 tysięcy fanów. Tygodnik „wSieci” polubiło na Facebooku prawie 90 tys. fanów, a liczba ta z miesiąca na miesiąc rośnie.

Profil „wSieci” oprócz tego, że najmocniej angażuje swoich fanów, może pochwalić się najaktywniejszymi użytkownikami wśród profili tygodników opinii. We wrześniu wskaźnik liczby interaktywności przekroczył milion(!),  podczas gdy drugi wynik („Gość Niedzielny”) to nieco ponad 500 tys.

- Można wręcz mówić o nokaucie w tej kategorii ze strony sympatyków największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce. Widać, że użytkownicy Facebooka coraz bardziej traktują profil „wSieci” jak pierwsze źródło informacji i angażują się często pod wieloma komunikatami, stąd taki wyniki Interactivity index – wyjaśnia Dawid Jażdżewski z Apelli.

Wśród najlepszych (najwięcej kliknięć „lubię to”, poleceń i udostępnień) komunikatów w całej kategorii prasa (zrzeszającej również dzienniki i miesięczniki o różnej tematyce) w pierwszej piątce znalazł się post profilu wSieci - www.facebook.com/373046469444636/posts/697564723659474 

- Za tę aktywność i wyniki profilu społecznościowego podziękowania należą się oczywiście naszym czytelnikom - internautom, którzy tak chętnie komentują i udostępniają proponowane przez nas treści. To pokazuje, że w mediach konserwatywnych drzemie ogromny potencjał, który potrzebuje jedynie otwarcia na nowe media i możliwości, jakie ze sobą niosą – komentuje wyniki profilu Tomasz Przybek, prezes Fratrii, wydawca tygodnika „wSieci”. - Jeśli dodamy do tego rosnący wynik oglądalności wPolityce.pl i ponad 50 tys. fanów profilu tego portalu na Facebooku, to staje się jasne, że konserwatywne, opiniotwórcze media stają się doskonałą alternatywą dla tzw. głównego nurtu.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764