logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektory dla aktywnych Viewsonic PLED-W600 i PLED-W800

  PR 31.10.2014, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Znany na światowych rynkach od 25 lat dostawca projektorów – ViewSonic proponuje nowatorskie rozwiązanie dla aktywnych i wymagających użytkowników, którzy nie chcą rezygnować z audiowizualnych doznań niezależnie od sytuacji. Najnowsze projektory  ViewSonic PLED-W600 i PLED-W800 są urządzeniami kompaktowymi, które wyposażono w Mobile High-Definition Link (MHL) HDMI. Idealnie sprawdzą się w pracy, czy w podróży i jako urządzenia zapewniające rozrywkę na bardzo dobrym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektory-dla-aktywnych-viewsonic-pled-w600-i-pled-w800,23093,artykul.html

ViewSonic PLED-W600 waży zaledwie 798 gramów i oferuje jasność na poziomie 600 lumenów, PLED-W800 waży niewiele więcej, bo 898 gramów, a jasność z jaką wyświetla obraz to 800 lumenów.

Projektory wyświetlają obraz w oparciu o ekologiczną technologię LED, która zapewnia bardzo długą żywotność źródła światła - 20 000 godzin. Projektory oferują rozdzielczość WXGA (1280x720) i kontrast 3500:1. Te parametry w połączeniu z technologią  SuperColor sprawiają, że wyświetlany obraz jest wyrazisty i bardziej rzeczywisty ze względu na szerszy zakres kolorów od tego, który oferują tradycyjne projektory DLP. Urządzenia są wyposażone w zoom cyfrowy 2x i automatycznie dostosowują format wyświetlanego obrazu do źródła – 4:3; 16:9 lub 16:10. Współpracują z mobilnymi urządzeniami takimi jak smartfony, laptopy, tablety, konsole do gier i aparaty cyfrowe. Dzięki MHL HDMI użytkownicy mogą przesyłać treści ze swoich urządzeń mobilnych i oglądać je na dużym ekranie.

ViewSonic PLED-W800 ma wbudowany odtwarzacz multimedialny i pozwala na odtwarzanie plików z najpopularniejszych programów Microsoft Office Word, Excel PowerPoint, a także plików PDF oraz zdjęć i filmów bezpośrednio z pamięci USB. Oprócz USB do projektora możemy podłączyć się przez  HDMI/MHL i VGA-In oraz opcjonalnie WiFi Dongle zapewniający funkcje bezprzewodowe oraz kompatybilność z Miracast i DLNA. Projektor ma wbudowany system dźwięku ViewSonic SonicMode, który pozwala na dostosowanie się do różnych sytuacji (odpowiednio dobiera ustawienia dla głosu czy multimediów) . Wyświetla obraz o przekątnej do 100’’ i oferuje auto-korekcję zniekształceń trapezowych w pionie. 

ViewSonic PLED-W600 i PLED-W800 są dostępnie w cenie brutto – odpowiednio - 2299 i 3099 zł 

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764