logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show w Gdańsku przenosi się do Amber Expo

  PR 25.05.2015, przeczytano 1356 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej rozpocznie się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będzie miało swoją odsłonę w Poznaniu, a 17 września zakończy się w Katowicach. Lokalizacja gdańskiego spotkania została przeniesiona do atrakcyjniejszej przestrzeni, jaką jest centrum wystawienniczo-kongresowe AmberExpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-w-gdansku-przenosi-sie-do-amber-expo,24968,artykul.html

AmberExpo to jedno z najnowocześniejszych centrów wystawienniczo-kongresowych w Europie. Dogodna lokalizacja w prestiżowym sąsiedztwie stadionu PGE Arena Gdańsk oraz funkcjonalność obiektu stwarza możliwość organizacji różnorodnych wydarzeń. Nowoczesne, wielofunkcyjne, klimatyzowane sale konferencyjne znajdują się na pierwszym piętrze AmberExpo.

PROMO SHOW to cykl eventów, który został przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy. To nie tylko doskonała okazja, by zapoznać się z aktualną ofertą producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych, ale także doskonała możliwość uczestnictwa w prestiżowych szkoleniach sprzedażowych.

- Wybierając AmberExpo kierowaliśmy się potrzebą dodatkowej powierzchni na szkolenia i warsztaty. Zależało nam również na większym komforcie dla naszych wystawców i zwiedzających PROMO SHOW. Liczmy, że ułatwi to nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz okaże się atrakcyjniejszą ofertą dla samych zwiedzających - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Podczas spotkań PROMO SHOW trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą bezpłatne szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego. Na agencje reklamowe czeka także szkolenie z grawerowania laserowego oraz warsztaty z druku na tekstyliach.

Źródło: PROMO SHOW

www.promoshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764