logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prowly 1.0 reklamuje się w Taksówce

  PR 15.09.2014, przeczytano 841 razy

Dziś swoją premierę ma Prowly 1.0 – nowa wersja polskiej aplikacji dla PR-owców. Z tej okazji jej twórcy zorganizowali nietypową akcję marketingową „Spotkajmy się w TakSówce”, w ramach której w dniach od 15 do 19 września zapraszają wszystkich PR-owców do wspólnych przejazdów na terenie Warszawy. Podczas bezpłatnej trasy zapoznają ich z nowymi funkcjami Prowly 1.0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prowly-1.0-reklamuje-sie-w-taksowce,22616,artykul.html

Prowly to aplikacja internetowa ułatwiająca zarządzanie działaniami PR. Jest ona skierowana do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów komunikacji w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Jej głównym zadaniem jest usprawnienie procesu budowania oraz utrzymywania relacji z mediami. 

Aplikacja w wersji beta wystartowała pod koniec ubiegłego roku. Dziś ma ponad 1500 użytkowników oraz prawie 100 klientów w portfolio. To na podstawie ich uwag oraz sugestii, które gromadzone były na przestrzeni tego roku, przygotowana została wersja 1.0 aplikacji. Nowe Prowly wzbogacone zostało m.in. o system biur prasowych online, które z łatwością można zintegrować ze stroną internetową firmy czy klienta agencji PR. 

Wszystkich obecnych i potencjalnych klientów twórcy Prowly zapraszają do TakSówki, którą jeździć będą na terenie Warszawy w dniach 15-19 września w godz. 8-18.00. 

- PR-owcy często borykają się z brakiem czasu, przez co na spotkania prezentacyjne zdarza nam się czekać nawet kilka tygodni. Zgodnie z ideą Prowly, która zakłada, że korzystanie z naszej aplikacji pozwala mieć więcej czasu na fajne rzeczy, postanowiliśmy przyspieszyć ten proces, a przy okazji ułatwić naszym klientom codzienne aktywności związane z przemieszczaniem się po Warszawie – mówi Joanna Kółkowska, CEO i co-founder Prowly.

Każdy PR-owiec chcący zapoznać się z nowymi funkcjami aplikacji, może bezpłatnie zamówić kurs w dowolne miejsce w Warszawie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.taksowka.prowly.com. TakSówkę napędza iTaxi, które jest partnerem akcji.

Źródło: Prowly

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764