logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prowly integruje feed ze Spider's Web

  PR 13.02.2015, przeczytano 1032 razy

Prowly, aplikacja CRM dla profesjonalistów PR, rozpoczyna współpracę partnerską z jednym z największych serwisów z blogami technologicznymi, Spider’s Web. W ramach współpracy newsy przygotowywane przez PR-owców w aplikacji eksponowane będą w dedykowanym oknie na stronie głównej Spidersweb.pl. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prowly-integruje-feed-ze-spider-s-web,23937,artykul.html

Funkcja publikacji newsów o tematyce biznesowej, technologicznej oraz lifestylowej, które gromadzone są w Prowly feed, została rozbudowana o dodatkową możliwość ich ekspozycji w dedykowanym widgecie na stronie głównej Spidersweb.pl. W ramach wspólnej usługi Spider’s Web oraz Prowly oferują możliwość tygodniowej ekspozycji takich informacji. W efekcie użytkownicy Prowly.com będą mogli zwiększać ich zasięg o serwis zewnętrzny, jakim jest Spidersweb.pl, oraz budować ruch na podstronach z newsami i biurach prasowych online tworzonych w aplikacji. 

Spider’s Web jest jednym z nawiększych serwisów technologicznych w Polsce. Miesięcznie generuje ponad 4 mln odsłon i ma 1,4 mln czytelników. 

Poprzez współpracę z Prowly rozbudowujemy swoją ofertę reklamową także o ekspozycję newsów PR-owych. Na swoją skrzynkę dostaję setki takich newsów dziennie od PR-owców, a dzięki nowej usłudze mają oni szansę na alternatywną metodę publikacji i zyskują także wzrost zasięgu na swoich informacjach generowanych w Prowly - mówi Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spidersweb.pl. 

Usługa będzie dodatkowo płatna. Za tygodniową ekspozycję newsa na Spider’s Web klienci Prowly zapłacą 800 pln netto. 

Prowly zamierza pozyskiwać kolejnych partnerów do współpracy w tym obszarze, budując sieć ekspozycyjną dla newsów swoich użytkowników. Wiąże się to bezpośrednio z rozbudową aplikacji o kolejny moduł, który zastąpić ma jeszcze w lutym br. biura prasowe online. 

Public Relations zmienia się nieodwracalnie i z roku na rok czerpie coraz więcej z SEO oraz content marketingu. Marki coraz większą wagę przywiązują do budowy i zwiększania zasięgu w kanałach własnych poprzez zintegrowane działania komunikacyjne. Trend ten został globalnie nazwany brand journalismem. Dalsza rozbudowa narzędzi dostępnych w Prowly zmierzać będzie właśnie w tym kierunku, a współpraca ze Spider’s Web jest tego początkiem – mówi Joanna Kółkowska, CEO & co-founder Prowly.com. 

Źródło: Prowly

Prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764