Prowly, aplikacja CRM dla profesjonalistów PR, rozpoczyna współpracę partnerską z jednym z największych serwisów z blogami technologicznymi, Spider’s Web. W ramach współpracy newsy przygotowywane przez PR-owców w aplikacji eksponowane będą w dedykowanym oknie na stronie głównej Spidersweb.pl.
Funkcja publikacji newsów o tematyce biznesowej, technologicznej oraz lifestylowej, które gromadzone są w Prowly feed, została rozbudowana o dodatkową możliwość ich ekspozycji w dedykowanym widgecie na stronie głównej Spidersweb.pl. W ramach wspólnej usługi Spider’s Web oraz Prowly oferują możliwość tygodniowej ekspozycji takich informacji. W efekcie użytkownicy Prowly.com będą mogli zwiększać ich zasięg o serwis zewnętrzny, jakim jest Spidersweb.pl, oraz budować ruch na podstronach z newsami i biurach prasowych online tworzonych w aplikacji.
Spider’s Web jest jednym z nawiększych serwisów technologicznych w Polsce. Miesięcznie generuje ponad 4 mln odsłon i ma 1,4 mln czytelników.
Poprzez współpracę z Prowly rozbudowujemy swoją ofertę reklamową także o ekspozycję newsów PR-owych. Na swoją skrzynkę dostaję setki takich newsów dziennie od PR-owców, a dzięki nowej usłudze mają oni szansę na alternatywną metodę publikacji i zyskują także wzrost zasięgu na swoich informacjach generowanych w Prowly - mówi Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spidersweb.pl.
Usługa będzie dodatkowo płatna. Za tygodniową ekspozycję newsa na Spider’s Web klienci Prowly zapłacą 800 pln netto.
Prowly zamierza pozyskiwać kolejnych partnerów do współpracy w tym obszarze, budując sieć ekspozycyjną dla newsów swoich użytkowników. Wiąże się to bezpośrednio z rozbudową aplikacji o kolejny moduł, który zastąpić ma jeszcze w lutym br. biura prasowe online.
Public Relations zmienia się nieodwracalnie i z roku na rok czerpie coraz więcej z SEO oraz content marketingu. Marki coraz większą wagę przywiązują do budowy i zwiększania zasięgu w kanałach własnych poprzez zintegrowane działania komunikacyjne. Trend ten został globalnie nazwany brand journalismem. Dalsza rozbudowa narzędzi dostępnych w Prowly zmierzać będzie właśnie w tym kierunku, a współpraca ze Spider’s Web jest tego początkiem – mówi Joanna Kółkowska, CEO & co-founder Prowly.com.
Źródło: Prowly