logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Przybornik Małopolski: Urząd promuje się designem

   30.06.2014, przeczytano 1456 razy

Studio Otwarte zaprojektowało Przybornik Małopolski, czyli zestaw upominkowy dla Urzędu Marszałkowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przybornik-malopolski%3A-urzad-promuje-sie-designem,22054,artykul.html

We współpracy ze Szlakiem Tradycyjnego Rzemiosła Studio Otwarte dobrało u lokalnych wytwórców kilkanaście przedmiotów, dbając o to by były autentyczne, nietuzinkowe, a przy tym charakterystyczne dla regionu. Zaprojektowali dla Urzędu zestaw opakowań inspirowanych Warsztatami Krakowskimi – utworzoną w 1913 grupą artystyczną stawiające sobie za cel podniesienie artystycznej jakości produkcji rzemieślniczej.

Art direction: Marcin Wolny
Design: Julek Wierzchowski, Tomek Jurecki  /  2014

Więcej o projekcie

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Przybornik Małopolski dla Urzędu Marszałkowskiego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764