PZ Cussons z mobilnym systemem Sagra Technology

Piotr Dopart   | 01.06.2010, przeczytano 613 razy
Sagra Technology wdrożyła system wspierający Dział Obsługi Kluczowych Klientów PZ Cussons. Tym samym strukturę tę włączono do jednolitego systemu zarządzania sprzedażą. Rozwiązanie jest rozszerzeniem mobilnego systemu Emigo wspierającego sprzedaż.
PZ Cussons Polska S.A. to producent kosmetyków i środków czystości, właściciel takich marek, jak proszki do prania E i kosmetyki do ciała Luksja. System Emigo firmy Sagra Technology funkcjonuje tu od 2008 roku. Aktualne wdrożenie objęło Dział Obsługi Kluczowych Klientów.
 
Dla PZ Cussons szczególnie ważna jest możliwość zdalnego planowania i kontroli działań handlowych. Dzięki automatyzacji szeregu funkcji przedstawiciele mogą więcej czasu poświęcić na bezpośrednią obsługę klienta. System ewidencjonuje czas ich pracy i automatyzuje raportowanie. Rozwiązanie umożliwia sporządzanie analiz porównawczych z konkurencją (m.in. cen czy dystrybucji), grupowanie towarów na te przypisane do danej sieci, a także – dzięki technologii GPS - kontrolę wizyt przedstawicieli handlowych. System ułatwia weryfikację pracy zarówno własnych przedstawicieli, jak i firm zewnętrznych, takich jak agencje merchandisingowe.

PZ Cussons jako pierwsza skorzystała ze stworzonego przez firmę Sagra Technology modułu ‘Akcje promocyjne’. Ta dedykowana funkcjonalność umożliwiać ma efektywniejsze planowanie, przeprowadzanie i podsumowywanie akcji promocyjnych w sieciach handlowych. Moduł umożliwia pracownikom kontrolę parametrów towarów objętych akcją, np. wartość ceny promocyjnej, sposób ekspozycji czy obecność towarów w gazetce. Jeśli to konieczne, przedstawiciel może szybko przesłać e-maila z uwagami do firmy zewnętrznej, wpierającej akcję promocyjną (np. w zakresie animacji sprzedaży).

Wdrożenie zakończono w kwietniu br. Dziś z rozwiązania korzysta ok. 25 pracowników PZ Cussons.

Źródło: Omega Communication
R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 20.12.2014, 101 gości [ lista ]