logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU „uthoruje” drogę na staż

  PR 04.03.2015, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

3 marca rusza kolejna odsłona kampanii „PZU. Przyciągamy najlepszych”. W tym roku przebiega pod hasłem „uThoruj sobie drogę na staż”. Celem jest rekrutacja najzdolniejszych młodych ludzi do ogólnopolskiego programu staży i praktyk i umacnianie wizerunku PZU jako atrakcyjnego pracodawcy. Przekaz kierowany jest do studentów i absolwentów w największych ośrodkach akademickich w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-uthoruje-droge-na-staz,24127,artykul.html

W najnowszej odsłonie kampanii employer brandingowej jej główny bohater, „boski” Thor, zachęca studentów do odbycia praktyk i staży w PZU. Oferta obejmuje piorunującą umowę o pracę, boskie wynagrodzenie i kwartalną premię oraz od groma realnych wyzwań przy projektach nieziemskiej skali. Kandydaci mogą aplikować do 15 kwietnia na pzu.pl/kariera i fb.com/pzukariera.

- W PZU stale rozwijamy program praktyk i staży, poszukując rozwiązań, które umożliwią kandydatom jak najlepszy start w karierze zawodowej. W najnowszej kampanii zapraszamy studentów do skorzystania z ponad 70 atrakcyjnych ofert stażowych. Jak pokazują dane, po ich odbyciu nawet 60% stażystów zostaje z nami na dłużej – mówi Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy.

Starania PZU w tworzeniu angażującego miejsca pracy po raz kolejny docenił Top Employers Institute. W ubiegłym miesiącu, po raz drugi z rzędu, firma otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers. Z wyników niezależnego badania wynika, że PZU zapewnia swoim pracownikom wyjątkowe warunki pracy, dba o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji i udowadnia, że jest liderem w dziedzinie HRM, robiąc wszystko, aby bezustannie doskonalić swoje praktyki zatrudniania i rozwijać się. Więcej: http://pl.top-employers.com/companyprofiles/PL/pzu/

Wczoraj natomiast, największa studencka organizacja w Polsce AIESEC przedstawiła wyniki XXIII edycji badania Pracodawca Roku. Badanie przeprowadzone zostało na 32 uczelniach w Polsce i wzięło w nim udział blisko 4,5 tys. studentów. PZU zajął w nim 5. miejsce wśród najbardziej pożądanych pracodawców

http://issuu.com/badanie_pracodawca_roku/docs/raport_z_badania_pracodawca_roku___.

- Przypomnijmy, że badaniu AIESEC w zeszłym roku zajęliśmy 10. a dwa lata temu 17. pozycję. Stały wzrost miejsca PZU w rankingu potwierdza, że nasze wysiłki w obszarze budowania wizerunku dobrego pracodawcy przynoszą oczekiwane rezultaty – dodaje Maciej Hassa.

W ramach kampanii zorganizowane zostaną wydarzenia specjalne kierowane do studentów i absolwentów uczelni wyższych. PZU odwiedzi targi pracy organizowane w 10 miastach w Polsce podczas 22 wydarzeń targowych. Oprócz imprez targowych PZU zorganizuje na uczelniach również własne spotkania ze studentami. Znajdzie się na nich "dyrekTHORskie" biurko promocyjne z technologią Virtual Reality, umożliwiającą wizytę we wnętrzach PZU oraz aplikacja karierowa Quiz na start, która pozwoli studentom znaleźć swoje miejsce w firmie. Całość spotkań uzupełnią warsztaty z ekspertami PZU, którzy zaprezentują m.in. wiedzę dotyczącą zarządzania sprzedażą.

Działania promocyjne będą prowadzone w mediach studenckich, w internecie w tym na dużych portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada VML Poland. Media zaplanował Starlink. Całość działań została przygotowana przez biura: marketingu i zarządzania kadrami PZU.

Źródło: PZU

pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764