logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio VOX FM poprawia wyniki

  PR 10.04.2014, przeczytano 1024 razy

Słuchacze polubili Radio VOX FM w zmienionej formule – wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-vox-fm-poprawia-wyniki,21350,artykul.html

W pierwszym kwartale 2014 roku zasięg dzienny Radia VOX FM w grupie docelowej 30-49 lat wynosi 2,8%, co daje lepszy o 0,6 pkt. proc. wynik względem poprzedniej fali. Średnio Radia VOX FM słucha 311 tysięcy Polaków w wieku 30-49 lat, zaś w całej badanej populacji (15-75 lat) średnia dzienna liczba słuchaczy osiąga niemal 700 tysięcy.

Słuchacze, którzy przełączają się na Radio VOX FM, na zdecydowanie dłużej zostają ze stacją. Radio VOX FM w swojej grupie docelowej osiąga 3,1% udziału w czasie słuchania. To o 1,5 pkt. proc. więcej niż wynik poprzedniej fali. Średni czas słuchania Radia VOX FM wynosi 233 minut, co daje stacji pozycję lidera w grupie 30-49 lat pośród wszystkich rozgłośni ogólnopolskich, sieciowych, regionalnych.*

- To zadowalający wynik, co nie znaczy, że nie mamy większych apetytów. W połowie marca wystartowała kampania wizerunkowa, której efekty mamy nadzieję odnotować niebawem w wynikach słuchalności, a w kwietniu pojawiły się nowe osoby i nowe programy. Radio VOX FM nadaje dopiero od czterech miesięcy, jeszcze wiele przed nami – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

Dodatkowe informacje:

* Źródło: Badanie Radio Track, Millward Brown,
fale:
grudzień 2013 – luty 2014 (wielkość próby w grupie 30-49: 7338, wielkość próby w grupie 15-75: 21 045),

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764