Słuchacze polubili Radio VOX FM w zmienionej formule – wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown.
W pierwszym kwartale 2014 roku zasięg dzienny Radia VOX FM w grupie docelowej 30-49 lat wynosi 2,8%, co daje lepszy o 0,6 pkt. proc. wynik względem poprzedniej fali. Średnio Radia VOX FM słucha 311 tysięcy Polaków w wieku 30-49 lat, zaś w całej badanej populacji (15-75 lat) średnia dzienna liczba słuchaczy osiąga niemal 700 tysięcy.
Słuchacze, którzy przełączają się na Radio VOX FM, na zdecydowanie dłużej zostają ze stacją. Radio VOX FM w swojej grupie docelowej osiąga 3,1% udziału w czasie słuchania. To o 1,5 pkt. proc. więcej niż wynik poprzedniej fali. Średni czas słuchania Radia VOX FM wynosi 233 minut, co daje stacji pozycję lidera w grupie 30-49 lat pośród wszystkich rozgłośni ogólnopolskich, sieciowych, regionalnych.*
- To zadowalający wynik, co nie znaczy, że nie mamy większych apetytów. W połowie marca wystartowała kampania wizerunkowa, której efekty mamy nadzieję odnotować niebawem w wynikach słuchalności, a w kwietniu pojawiły się nowe osoby i nowe programy. Radio VOX FM nadaje dopiero od czterech miesięcy, jeszcze wiele przed nami – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.
Źródło: Grupa Radiowa TIME