logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama DrWitt na ciężarówkach: nowa kampania mobilna

  PR 23.09.2014, przeczytano 1546 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa marki DrWitt z portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-drwitt-na-ciezarowkach%3A-nowa-kampania-mobilna,22686,artykul.html

Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej  powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki.

Na szczególną uwagę zasługuje również pomysł na obrandowanie pojazdów – wszystkie krawędzie naczep DrWitt są dodatkowo wyposażone w odblaskowe taśmy o wysokim poziomie odbicia światła, dzięki czemu są lepiej widoczna nocą, co ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze.

Kampania mobilna informująca konsumentów o ofercie marki DrWitt przypada na początek jesieni – okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Źródło: Agros-Nova

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764