logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z konferencji Key2print: e-commerce i marketing internetowy drukarni

   03.11.2014, przeczytano 3092 razy

Pełna sala uczestników, 2 bloki tematyczne, 7 prezentacji marketingowych, 4 prezentacje produktowe i szerokie spectrum informacji na temat sposobów poprawienia wyników sprzedaży przez drukarnie za pomocą Internetu – to przegląd II edycji konferencji Biznes: E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni, która odbyła się 23 października w Warszawie, w siedzibie firmy Key2Print.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-konferencji-key2print%3A-e-commerce-i-marketing-internetowy-drukarni,23099,artykul.html

Konferencję otworzył Dominik Szulim, współzałożyciel Key2Print, który przedstawił gościa specjalnego - Rafała Brzoskę, założyciela i współwłaściciela spółek z Grupy Integer.pl, m.in. operatora InPost i Paczkomatów, działających w 20 krajach na całym świecie.

Przyszłość e-commerce

Jesteśmy u progu olbrzymich zmian - nie tyle w samym e-commerce, ale zmian w całym systemie rynku detalicznego. Sprzedaż produktów fizycznych, jak i usług w znaczącej mierze przeniesie się do Internetu. W Polsce obecny 3,5 % poziom obsługi systemu detalicznego przez Internet, wzrośnie wkrótce  do poziomu 6 %. W krajach zachodnio-europejskich ten poziom już teraz wynosi 12% i będzie rosnąć – powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, podczas specjalnej wideo-prezentacji, na konferencji Key2Print.

Podczas panelu tematycznego konferencji, swoje prezentacje merytoryczne przedstawili:

  • Marcin Pawłowski (Head Of One Search - Perfomics), który opowiadał o możliwościach budowania pozycji firmy oraz reklamowania się za pomocą narzędzi oferowanych przez największa sieć reklamową Google.
  • Igor Kluź (Key2Print) pokazał funkcjonalności nowej wersji oprogramowania Key2Print 2.0, które pomogą zwiększyć sprzedaż
  • Beta Marek (Cyberlaw.pl) wypowiedziała się na temat największych pułapek prawnych na które powinni uważać przedsiębiorcy podczas swojej działalności w Internecie.
  • Marek Broda (salesMANAGO) opowiedział uczestnikom czym jest automatyzacja marketingu i jak skutecznie zwiększyć konwersję sprzedaży, dzięki odpowiednio przygotowanemu mailingowi, który dociera do konkretnej grupy odbiorców.
  • Krzysztof Starzecki (FaceAd) przekonywał, że sprzedaż może odbywać się również za pomocą mediów społecznościowych, przede wszystkim Facebook, oraz jak przeprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych.


Druga część konferencji została poświęcona prezentacjom produktowym. Piotr Klajnberg (Fotolia) zaprezentował pozytywne aspekty wynikające z integracji banku zdjęć z narzędziami do sprzedaży internetowej.

Andrzej Ćwikliński (DKS) pokazał możliwości maszyn do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach, Michał Moczulski (Akonda) opowiedział o nowoczesnych rozwiązaniach introligatorskich a Gabriela Swat (Duplo) zaprezentowała nowoczesne rozwiązania przyspieszające realizację zleceń w drukarni.

Organizator konferencji - Key2Print - zaprasza już na jesienną edycję Roadshow, która będzie również poświęcona sprzedaży w drukarni on-line, organizowanej w 4 polskich miastach: Łódź, Rzeszów, Szczecin, Bydgoszcz.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Galeria: Relacja z październikowej Konferencji Key2Print dla branży poligraficznej.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764