Pełna sala uczestników, 2 bloki tematyczne, 7 prezentacji marketingowych, 4 prezentacje produktowe i szerokie spectrum informacji na temat sposobów poprawienia wyników sprzedaży przez drukarnie za pomocą Internetu – to przegląd II edycji konferencji Biznes: E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni, która odbyła się 23 października w Warszawie, w siedzibie firmy Key2Print.
Konferencję otworzył Dominik Szulim, współzałożyciel Key2Print, który przedstawił gościa specjalnego - Rafała Brzoskę, założyciela i współwłaściciela spółek z Grupy Integer.pl, m.in. operatora InPost i Paczkomatów, działających w 20 krajach na całym świecie.
Przyszłość e-commerce
Jesteśmy u progu olbrzymich zmian - nie tyle w samym e-commerce, ale zmian w całym systemie rynku detalicznego. Sprzedaż produktów fizycznych, jak i usług w znaczącej mierze przeniesie się do Internetu. W Polsce obecny 3,5 % poziom obsługi systemu detalicznego przez Internet, wzrośnie wkrótce do poziomu 6 %. W krajach zachodnio-europejskich ten poziom już teraz wynosi 12% i będzie rosnąć – powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, podczas specjalnej wideo-prezentacji, na konferencji Key2Print.
Podczas panelu tematycznego konferencji, swoje prezentacje merytoryczne przedstawili:
- Marcin Pawłowski (Head Of One Search - Perfomics), który opowiadał o możliwościach budowania pozycji firmy oraz reklamowania się za pomocą narzędzi oferowanych przez największa sieć reklamową Google.
- Igor Kluź (Key2Print) pokazał funkcjonalności nowej wersji oprogramowania Key2Print 2.0, które pomogą zwiększyć sprzedaż
- Beta Marek (Cyberlaw.pl) wypowiedziała się na temat największych pułapek prawnych na które powinni uważać przedsiębiorcy podczas swojej działalności w Internecie.
- Marek Broda (salesMANAGO) opowiedział uczestnikom czym jest automatyzacja marketingu i jak skutecznie zwiększyć konwersję sprzedaży, dzięki odpowiednio przygotowanemu mailingowi, który dociera do konkretnej grupy odbiorców.
- Krzysztof Starzecki (FaceAd) przekonywał, że sprzedaż może odbywać się również za pomocą mediów społecznościowych, przede wszystkim Facebook, oraz jak przeprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych.
Druga część konferencji została poświęcona prezentacjom produktowym. Piotr Klajnberg (Fotolia) zaprezentował pozytywne aspekty wynikające z integracji banku zdjęć z narzędziami do sprzedaży internetowej.
Andrzej Ćwikliński (DKS) pokazał możliwości maszyn do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach, Michał Moczulski (Akonda) opowiedział o nowoczesnych rozwiązaniach introligatorskich a Gabriela Swat (Duplo) zaprezentowała nowoczesne rozwiązania przyspieszające realizację zleceń w drukarni.
Organizator konferencji - Key2Print - zaprasza już na jesienną edycję Roadshow, która będzie również poświęcona sprzedaży w drukarni on-line, organizowanej w 4 polskich miastach: Łódź, Rzeszów, Szczecin, Bydgoszcz.
Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Web2Print