logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2015 online: targi w wersji elektronicznej

   03.03.2015, przeczytano 1717 razy
ilustracjastrzałka

Już teraz na stronie www.remadays.com można odbyć wirtualną wycieczkę po tegorocznych targach RemaDays Warsaw 2015. Strona daje możliwość zapoznania się z informacjami o 571 wystawcach, którzy zaprezentowali się od 4-6 lutego w hali Warszawskiego Centrum EXPO XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2015-online%3A-targi-w-wersji-elektronicznej,24105,artykul.html

Organizatorzy przygotowali narzędzie, które ma umożliwić nawiązanie kontaktu z pożądanym wystawcą oraz zapoznanie się z jego ofertą.

Z pomocą targów elektronicznych odnaleźć można wszystkie stoiska tegorocznych wystawców i zapoznacie się z ich profilem działalności. RemaDays online ma stać się cennym źródłem wiedzy o firmach z branży, który znacząco ułatwia kompletowanie ofert i poszukiwanie nowych partnerów biznesowych.

Targi RemaDays 2015 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

EEeee tam! Miałem nadzieję, że jakieś "streetview" a tu fotki :-)

avatar użytkownika
,

Chciałeś sobie pooglądać z różnych stron i popowiększać?  

avatar użytkownika
,

"... można odbyć wirtualną wycieczkę po tegorocznych targach RemaDays Warsaw 2015."
Gdyby tę wycieczkę można było odbyć po przyszłorocznych targach, to rozumiałbym podniecenie, ale skoro to targi, które dawno się skończyły... :)


Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764