Renault Polska w ramach promocji nowego modelu Twingo rozpoczęło współpracę z marką modową Bizuu. Piękna kobieta, która kocha miasto, jest ambitna i zdecydowana, szuka wysublimowanych rozwiązań i elegancji w nowoczesnym wydaniu. Ten opis idealnie pasuje zarówno do klientek Nowego Renault Twingo, najbardziej zwinnego i uroczego samochodu na rynku, jak i klientek zjawiskowej marki Bizuu, stworzonej przez niezwykle utalentowane kobiety Zuzannę Wachowiak i Blankę Jordan.
Podjęta przez Bizuu i Renault Polska współpraca przewiduje wspólne działania reklamowo-promocyjne, a ich początkiem będzie pokaz najnowszej kolekcji Bizuu wiosna – lato 2015, zaplanowany na 28 października br., którego współgospodarzem będzie Renault z modelem Nowe Renault Twingo.
Nowe Renault Twingo to niebanalny styl życia i zupełnie nowy pięciodrzwiowy samochód, w którym zastosowano wiele praktycznych rozwiązań, a wyróżnikiem jest silnik umieszczony z tyłu. Dzięki temu sprytnemu rozwiązaniu to praktyczne miejskie auto charakteryzuje się najlepszą zwrotnością w swojej klasie, pozwalającą swobodnie poruszać się po mieście i zaparkować dosłownie wszędzie. Designerskie, kolorowe i wyposażone w inteligentne technologie Nowe Renault Twingo doskonale wpisuje się w życie aktywnej kobiety.
Obydwie niezwykle kobiece marki – Bizuu i Renault Twingo – nowatorsko podchodzą do designu i w oryginalny sposób wykorzystują najnowsze trendy. Proponowane przez Bizuu i Twingo rozwiązania pozwalają kobietom wyróżnić się, podkreślając ich indywidualny styl.
Źródło: Renault Polska