logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprograf podwaja powierzchnię magazynową

  PR 19.09.2014, przeczytano 874 razy

W pierwszej połowie października br firma Reprograf przeniesie swoje warszawskie magazyny do nowej lokalizacji – w Błoniu k/Warszawy (oddalonej o ok. 20 km względem dotychczasowej lokalizacji). Nowy magazyn o powierzchni ok. 2 400 m2 jest dwa razy większy od obecnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reprograf-podwaja-powierzchnie-magazynowa,22649,artykul.html

Wyniki sprzedażowe Reprografu cieszą i mówią same za siebie: porównanie okresu styczeń-lipiec 2014r do 2013r wykazuje 12%-owy wzrost. Przy utrzymującym się trendzie spodziewany na koniec roku wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego osiągnie 18%.

Zwiększenie obrotów i wejście w nowe segmenty stawiają jednocześnie nowe wyzwania w zakresie logistyki. W świetle stale wzbogacanej oferty, chcąc zapewnić jednocześnie profesjonalną obsługę logistyczną Klientom oraz dostawcom, Reprograf zdecydował się zwiększyć swoją powierzchnię magazynową. Dotychczasowy magazyn mimo, że jest to magazyn wysokiego składowania o wysokiej kubaturze, okazał się niewystarczający już ponad 2 lata temu. Pojawiła się zatem konieczność wynajmowania dodatkowych powierzchni. Rosnące obroty i zwiększone portfolio powodują, że zapotrzebowanie jednak nadal rośnie.

Szukając nowej powierzchni na cele magazynowe kierowaliśmy się dogodnym jej położeniem pod względem komunikacyjnym. Postawiliśmy sobie wysoką poprzeczkę rozszerzając stale asortyment materiałów, ale dziś wiemy, że podjęliśmy właściwe decyzje i wybraliśmy właściwych partnerów handlowych. Zmiana lokalizacji i centralizacja magazynów warszawskich jest pierwszą z kluczowych zmian, mających na celu usprawnienie procedur logistycznych. Oznacza ona oczywiście obniżenie kosztów transportu, skrócenie czasu dostaw i reakcji w stosunku do Klienta. Jednocześnie znacznie zwiększa kwestię dostępności materiałów. Nowa lokalizacja pozwoli nam na dalszy rozwój w szerokiej perspektywie oraz stworzenie magazynowego centrum logistycznego – podsumowuje Jolanta Kurowiak, Prezes Reprograf SA.

Decyzja o zmianie lokalizacji dotyczy jedynie części magazynowej, natomiast część biurowa oraz demo-room pozostaną w Warszawie przy ul. Wolskiej 88.
W pierwszej połowie października dotychczasowy magazyn zostanie zamknięty na 2 dni w celu przeniesienia do nowego miejsca.

Źródło: Reprograf SA


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764