logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh na Woodstocku

  PR 29.07.2014, przeczytano 750 razy

W dniach 31 lipca - 2 sierpnia 2014 r., w Kostrzynie nad Odrą, odbędzie się 20., jubileuszowy, Przystanek Woodstock. Ricoh Polska, która wspiera Fundację WOŚP zarówno w codziennej pracy, jak i podczas najważniejszych i największych wydarzeń związanych z jej działalnością, będzie ponownie partnerem tego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-na-woodstocku,22286,artykul.html

Casting na twarz Woodstock

W tym szczególnym roku, Ricoh organizuje wraz Fundacją WOŚP wspólny projekt pod hasłem „Casting na twarz Woodstock”. Codziennie, od 30 lipca (środa) do 2 sierpnia (sobota), w namiocie Ricoh znajdującym się tuż przy Dużej Scenie, w godzinach 10.00-20.00, będzie można zrobić sobie pamiątkowe woodstockowe zdjęcie w profesjonalnym studiu, które następnie zostanie wydrukowane na urządzeniu Ricoh. Spośród wykonanych zdjęć, codziennie wybierane będzie jedno, które szczególnie spodoba się organizatorom. Zwycięzcy otrzymają wszystkoodporny aparat Ricoh WG-20.

Koszulki dla ekipy

W tym roku Ricoh Polska ufundowała również kilka tysięcy koszulek dla służb porządkowych i informacyjnych (w tym: dla organizatorów, biura festiwalu i biura prasowego oraz pokojowego i medycznego patrolu).

Nadzór nad dokumentami

Ricoh będzie bardzo mocno wspierać WOŚP w organizowaniu tego ogromnego, jedynego w swoim rodzaju przedsięwzięcia. Już standardowo, w ramach współpracy Ricoh przekazało Fundacji WOŚP dodatkowe urządzenia (tablice interaktywne, kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne) dedykowane do obsługi wydarzenia. Urządzenia Ricoh będą obsługiwać również centrum prasowe - będą służyć prawie 300 dziennikarzom, którzy pojawią się na Przystanku. Ze względu na prestiżową rangę umowy urządzenia są objęte specjalną obsługą serwisową. Ricoh Polska dostarcza również materiały eksploatacyjne i papier.

Przystanek Woodstock to najpiękniejszy festiwal świata. W tym roku, po raz drugi gramy razem. Ze względu na dwudziestolecie imprezy postanowiliśmy rozszerzyć zakres współpracy z Fundacją WOŚP – oprócz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, wyposażyliśmy biura imprezy w najnowocześniejsze technologie z naszej oferty – tablice interaktywne i projektory. Będziemy wspierać Fundację WOŚP również na wiele innych sposobów” - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

Źródło: Ricoh Polska

www.woodstock.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764