logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh po raz kolejny partnerem Festiwalu Dwa Brzegi

  PR 31.07.2014, przeczytano 867 razy

W dniach 2-10 sierpnia 2014 r., w Kazimierzu Dolnym i Janowcu nad Wisłą, odbędzie się 8. Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Ricoh Polska jest oficjalnym partnerem tego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-po-raz-kolejny-partnerem-festiwalu-dwa-brzegi,22299,artykul.html

W ramach współpracy Ricoh dostarczy urządzenia wielofunkcyjne do obsługi festiwalu. Głos Dwubrzeża, oficjalna gazeta festiwalu, będzie drukowana właśnie na urządzeniach Ricoh.

Ponadto, Ricoh udostępni organizatorom swój najnowszy projektor ultrakrótkoogniskowy, który może wyświetlać obrazy z odległości zaledwie 11,7 cm od ściany. Projektor będzie służył do wyświetlania Programu Festiwalu oraz zdjęć z Festiwalu.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

Dodatkowe informacje:

Program Festiwalu Dwa Brzegi zawiera najciekawsze propozycje filmowe obecnego sezonu, filmy wyselekcjonowane na polskich i zagranicznych festiwalach - w Wenecji, San Sebastian, Rotterdamie, Berlinie, Cannes. Wśród nich znajdują się propozycje kina autorskiego, artystycznego, niezależnego, zaangażowanego społecznie, oryginalne formy kina najnowszego i młode kino europejskie. Na festiwalu są także prezentowane produkcje, które nie znajdą się w repertuarze polskich kin.

Podczas festiwalu będzie można zobaczyć nie tylko projekcje filmów, ale również koncerty, przedstawienia teatralne, wystawy, spotkać się z twórcami i artystami oraz wziąć udział w lekcjach kina.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764