logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza cykl imprez plenerowych Amica Tour

  PR 28.05.2015, przeczytano 555 razy

Siedem największych miast w Polsce, jedna ciężarówka z inteligentnym sprzętem AGD, kucharze z programu MasterChef oraz mnóstwo atrakcji dla odwiedzających. Już 30 maja rusza projekt Amica Tour, który potrwa dwa miesiące. W wybranych miastach, przy centrach handlowych, stanie miasteczko Amica, którego widowiskowym elementem będzie czerwony Amica Truck – mobilny salon z nową linią urządzeń Amica IN. otwarty dla zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-cykl-imprez-plenerowych-amica-tour,24999,artykul.html

Projekt Amica Tour, to nowy pomysł firmy Amica, na zachęcenie Polaków do twórczego i aktywnego spędzania weekendów w gronie najbliższych. To również interesujący i niestandardowy sposób na przybliżenie oferty produktowej firmy, poprzez możliwość testowania produktów, w tym również inteligentnych i eleganckich urządzeń z nowej linii Amica IN. Amica Tour to kolejny element kampanii reklamowej linii Amica IN., która wystartowała w połowie maja. 

W specjalnie stworzonym miasteczku, składającym się z kilku uzupełniających się i w pełni aktywnych stref, na uczestników czeka wiele atrakcji. Miłośnicy kulinarnego świata będą mieli możliwość podpatrywania umiejętności uczestników programu MasterChef. Amica zaprosiła do współpracy Beatę Śniechowską - zwyciężczynię 2 edycji programu oraz uczestnika Charlesa Daigneaulta. W specjalnie przygotowanej Strefie Smaku wszyscy chętni będą mogli spróbować swoich sił, przygotowując potrawy pod okiem profesjonalistów. Najlepsi kucharze amatorzy zostaną nagrodzeni. 

Amica Tour to dla nas cykl imprez szczególnie ważnych. Chcemy zaprosić Polaków do naszego świata, zachęcić do odkrywania swoich kulinarnych pasji, zapewniając rozrywkę na wysokim poziomie. Zależy nam również na tym, aby nasze urządzenia były dosłownie na wyciągnięcie ręki. Stąd pomysł, aby dać odwiedzającym możliwość testowania naszych produktów, zarówno w Strefie expo, jak i w Amica Truck, które stało się mobilnym salonem z urządzeniami z nowej linii Amica IN.- mówi Andrzej Sas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Amica Wronki S.A. 

Amica nie zapomniała również o najmłodszych. W Strefie Amica Junior na maluchów będą czekać różnorodne atrakcje, począwszy od dekorowania słodyczy, skończywszy na naukowych eksperymentach. 

Odwiedzający miasteczko będą mogli zrelaksować się w Strefie Chillout. Kolorowe pufy, designerskie stoliki pozwolą na chwilę oddechu i odpoczynek w miłej atmosferze. 

Amica Tour potrwa dwa miesiące. Czerwony Amica Truck odwiedzi łącznie 7 największych miast w Polsce. Miasteczko Amica powstanie: w Markach pod Warszawą (30-31 maja, M1 Marki), Zabrzu (6-7 czerwca, M1 Zabrze), Krakowie (13-14 czerwca, Kraków Plaza), Poznaniu (27-28 czerwca, M1 Poznań), Łodzi (4-5 lipca, Manufaktura), Wrocławiu (11-12 lipca, CH Magnolia), Gdańsku (18-19 lipca, CH Osowa). 

Źródło: Amica Wronki S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764