logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza IV edycja Letniej Sceny Eski

  PR 25.04.2015, przeczytano 695 razy

Już 2 maja wystartuje kolejna edycja Letniej Sceny ESKI – największej trasy koncertów plenerowych. W cyklu imprez, organizowanych przez Radio ESKA we współpracy z miastami, wezmą udział najpopularniejsi wykonawcy, znani z anteny Radia ESKA, m.in.: Margaret, Mrozu, Ewelina Lisowska, Najlepszy Przekaz w Mieście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-iv-edycja-letniej-sceny-eski,24662,artykul.html

Koncertom w ramach Letniej Sceny ESKI towarzyszyć będzie kampania promocyjna, która obejmie działania w Radiu ESKA i Eska TV, na portalach: eska.pl, eskaGO.pl, se.pl, a także w „Super Expressie”. 

Pierwszy z zaplanowanych koncertów odbędzie się 2 maja w Krośnie, kolejne natomiast w takich miastach, jak: Świnoujście, Wodzisław Śląski, Lublin, Grudziądz, Szczecinek, Łódź.

Jak co roku podczas cyklu imprez wystąpią najpopularniejsi wykonawcy i zespoły, znani z anteny ESKI, wśród nich m.in.: Mrozu, Ewelina Lisowska, Margaret, Najlepszy Przekaz w Mieście, Natalia Schroder, Liber, Agnieszka Chylińska, Wet Fingers, Agata Dziarmagowska, Oceana, Dawid Tavere, Feel. 

- To już IV edycja Letniej Sceny ESKI. Projekt jest bardzo rozwojowy. Nasze koncerty z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem, co jest doskonałym dowodem na to, że ludzie lubią bawić się przy współczesnych hitach, które mogą usłyszeć na antenie Radia ESKA – mówi Marcin Bachara, dyrektor marketingu w Promotor United Entertainment.

Koncerty w ramach Letniej Sceny ESKI poprowadzą didżeje znani z anteny ogólnopolskiej stacji ESKA – m.in. Krzysztof „Jankes” Jankowski, Michał Hanczak, Rafał Adamczak, Michał Sobkowski, Marcin Dworak. 

Wakacyjna trasa koncertowa potrwa do końca sierpnia. Za organizację cyklu imprez odpowiada spółka Promotor United Entertainment (Grupa ZPR Media).

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764