Rozpoczęła się kampania reklamowa MasterCard, której celem jest promocja programu rabatowego Buy&Smile. W ramach programu posiadacze kart MasterCard mogą skorzystać z atrakcyjnych zniżek u ponad 2 000 partnerów programu i łatwo ich odszukać dzięki aplikacji mobilnej opartej na geolokalizacji. Kampania potrwa do 31 listopada.
Program Buy&Smile skierowany jest do użytkowników kart MasterCard – zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W programie biorą udział partnerzy oferujący wysokiej jakości produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. Z rabatów sięgających nawet 55% można skorzystać w ponad 2000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce.
Korzystanie z szerokiej oferty programu ułatwi nowa aplikacja mobilna Buy&Smile. Dzięki mechanizmowi geolokalizacji użytkownicy kart MasterCard zyskają łatwy dostęp do informacji o rabatach w swojej okolicy.
Kampania obejmuje komunikację w internecie, radiu, prasie, a także działania ambientowe w centrach handlowych. Kreacje zostały przygotowane przez McCann Worldgroup, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.
Źródło: MasterCard