logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa Mbanku

  PR 04.03.2015, przeczytano 1042 razy

mBank rozpoczął kampanię reklamową promującą eKonto mobilne plus. Obecna odsłona promocyjna ukazuje najnowszy rachunek w mBanku jako sprytne rozwiązanie dla wszystkich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-mbanku,24130,artykul.html

Głównym elementem kampanii jest spot telewizyjny promujący eKonto mobilne plus z oprocentowaniem 4 proc., bez opłat za kartę, przelewy i wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie. W przekazie zastosowano konwencję znaną już z poprzednich kampanii – narrację z wykorzystaniem spójnika „jeśli”.

Bohaterem emitowanego obecnie w telewizji spotu jest mężczyzna, który świetnie radzi sobie w każdej życiowej sytuacji, znajdując kreatywne i efektywne rozwiązania. Dopasowuje się z łatwością do zmieniającego się otoczenia i chętnie korzysta z rozwiązań prostych i wygodnych. Dlatego też wybiera bezpłatny rachunek oferowany przez mBank, a dodatkowo zyskuje na nim oprocentowanie 4 proc. w skali roku.

eKonto mobilne plus łączy w sobie cechy konta mobilnego, z którego klienci korzystają głównie samodzielnie przez aplikację mobilną i serwis bankowości internetowej z tradycyjnym rachunkiem, dającym dostęp do usług doradców w placówkach bankowych. Dlatego jest „sprytnym wyborem” dla klientów ceniących sobie uniwersalność i możliwość wyboru sposobu korzystania z banku.

Kampania mBanku potrwa do końca marca br. i będzie realizowana szeroko z wykorzystaniem telewizji, radia, kina, internetu – w tym także specjalnych odsłon konkursowych dla fanów mBanku na Facebooku oraz Twitterze. Sprytne rozwiązanie, jakim jest eKonto mobilne plus, pojawi się także jako element działań outdorowych. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Films.

Źródło: mBank

mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764