logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszają Spotkania Regionalne PIAP - po raz pierwszy w formie debaty

  PR 05.10.2014, przeczytano 825 razy

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych postanowił kontynuować w 2014 roku tradycję spotkań regionalnych z Członkami Izby oraz potencjalnymi zainteresowanymi Członkostwem w PIAP firmami z branży artykułów promocyjnych. Spotkanie jednak tym razem przybierze nieco inną formę – mianowicie w drugiej części będzie miało formę DEBATY– uczestnicy będą mogli zasięgnąć specjalistycznej porady eksperta, który weźmie udział w spotkaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszaja-spotkania-regionalne-piap---po-raz-pierwszy-w-formie-debaty,22815,artykul.html

Spotkania będą odbywać się cyklicznie poczynając od miesiąca października 2014 w różnych miastach Polski- pierwsze spotkania odbędą się w Poznaniu i w Warszawie. Kolejne spotkania zaplanowane są w mieście Katowice i Gdańsk w pierwszej połowie 2015 roku.

W spotkaniach wezmą udział Członkowie PIAP – dostawcy artykułów reklamowych oraz agencje reklamowe, jak również inne firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia.

Głównym celem Spotkań Regionalnych PIAP ma być poznanie aktualnych bieżących problemów rynku artykułów promocyjnych, uzyskanie informacji w jaki sposób Polska Izba Artykułów Promocyjnych ma odegrać rolę w rozwiązaniu bieżących ważnych problemów branży. Ważnym celem jest również integracja branży i wzajemne poznanie się.

Na najbliższych spotkaniach w Poznaniu i w Warszawie  uczestnicy będą mogli zasięgnąć opinii eksperta -Rzecznika Patentowego. Podczas spotkania zajmiemy się tematyką sporów o prawa własności intelektualnej z punktu widzenia branży artykułów promocyjnych.

Harmonogram najbliższych spotkań

Poznań 14 października 2014 godzina 11.00 
Hotel Meridian ul. Litewska 22, 60-605 Poznań
z ramienia Zarządu PIAP udział wezmą:
Tomasz Chwiłowicz- Prezes PIAP,
Anna Roszczak – Członek Zarządu PIAP

Warszawa 28 października 2014 godzina 10.00
Centrum Zielna, ul.Zielna 37, 00-108 Warszawa
z ramienia Zarządu PIAP udział wezmą:
Zbigniew Grzeszczuk –Wiceprezes PIAP
Magda Owczarska –  Wiceprezes PIAP
Agnieszka Sędzikowska-Wlazło – Członek Zarządu PIAP
Katarzyna Wojniak – Dyrektor Biura Zarządu PIAP

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764