logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Asus 25 lat niesamowitości

  PR 19.09.2014, przeczytano 827 razy

Ruszyła kampania „25 lat niesamowitości”, uświetniająca 25-lecie istnienia firmy ASUS. Działania prowadzone są przede wszystkim w Internecie oraz w kanałach social media marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-asus-25-lat-niesamowitosci,22655,artykul.html

W ramach kampanii „25 lat niesamowitości” ASUS zachęca Polaków do wytypowania najważniejszych wydarzeń, zjawisk i innowacji minionego ćwierćwiecza. Na potrzeby kampanii „25 lat niesamowitości” zaprojektowano 25latniesamowitosci.gazeta.pl

Stworzony wraz z portalem Gazeta.pl serwis pełni rolę multimedialnej, interaktywnej platformy oraz agregatora treści generowanych w ramach kampanii. Użytkownicy mogą wziąć udział w sondach, dowiedzieć się, jak ewoluowały na przestrzeni ostatnich 25 lat trendy w modzie czy stylizacji fryzur. Ciekawe treści znajdą tam także miłośnicy podróży, gier oraz sportu.

Kampania „25 lat niesamowitości” wspierana jest intensywnymi działaniami w mediach społecznościowych oraz media relations. Na profilu ASUS Polska na facebooku publikowane są dedykowane treści, infografiki, filmy wideo, aplikacje i konkursy prezentujące kolejne przełomowe wydarzenia z historii technologii. Ważnym elementem kampanii jest multimedialna ankieta zachęcająca internautów do wyboru innowacji technologicznej, która wywarła największy wpływ na rozwój cywilizacyjny i komfort życia człowieka. Komunikacja kampanii „25 lat niesamowitości” prowadzona jest także na Instagramie i Twitterze ASUS Polska. 

Głównym celem kampanii „25 lat niesamowitości” jest pokazanie Polakom, jak innowacje technologiczne ostatniego ćwierćwiecza zmieniły życie każdego z nas. Chcemy także dowiedzieć się, które z osiągnięć – zdaniem Polaków - w największym stopniu przyczyniło się do poprawy jakości naszego życia - mówi Monika Grabowska, PR Manager w firmie ASUS. 2014 rok to dla ASUSa wyjątkowy moment. Nie tylko obchodzimy 25-lecie powstania firmy, ale wprowadzamy na rynek nową kategorię produktów – smartfony z rodziny ZenFone.

Źródło: ASUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764