Ruszyła kampania „25 lat niesamowitości”, uświetniająca 25-lecie istnienia firmy ASUS. Działania prowadzone są przede wszystkim w Internecie oraz w kanałach social media marki.
W ramach kampanii „25 lat niesamowitości” ASUS zachęca Polaków do wytypowania najważniejszych wydarzeń, zjawisk i innowacji minionego ćwierćwiecza. Na potrzeby kampanii „25 lat niesamowitości” zaprojektowano 25latniesamowitosci.gazeta.pl.
Stworzony wraz z portalem Gazeta.pl serwis pełni rolę multimedialnej, interaktywnej platformy oraz agregatora treści generowanych w ramach kampanii. Użytkownicy mogą wziąć udział w sondach, dowiedzieć się, jak ewoluowały na przestrzeni ostatnich 25 lat trendy w modzie czy stylizacji fryzur. Ciekawe treści znajdą tam także miłośnicy podróży, gier oraz sportu.
Kampania „25 lat niesamowitości” wspierana jest intensywnymi działaniami w mediach społecznościowych oraz media relations. Na profilu ASUS Polska na facebooku publikowane są dedykowane treści, infografiki, filmy wideo, aplikacje i konkursy prezentujące kolejne przełomowe wydarzenia z historii technologii. Ważnym elementem kampanii jest multimedialna ankieta zachęcająca internautów do wyboru innowacji technologicznej, która wywarła największy wpływ na rozwój cywilizacyjny i komfort życia człowieka. Komunikacja kampanii „25 lat niesamowitości” prowadzona jest także na Instagramie i Twitterze ASUS Polska.
Głównym celem kampanii „25 lat niesamowitości” jest pokazanie Polakom, jak innowacje technologiczne ostatniego ćwierćwiecza zmieniły życie każdego z nas. Chcemy także dowiedzieć się, które z osiągnięć – zdaniem Polaków - w największym stopniu przyczyniło się do poprawy jakości naszego życia - mówi Monika Grabowska, PR Manager w firmie ASUS. 2014 rok to dla ASUSa wyjątkowy moment. Nie tylko obchodzimy 25-lecie powstania firmy, ale wprowadzamy na rynek nową kategorię produktów – smartfony z rodziny ZenFone.
Źródło: ASUS