logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła nowa platforma Showroom.pl

  PR 03.03.2015, przeczytano 667 razy

Od początku marca SHOWROOM.PL, sklep z polską niezależną modą dostępny jest w zupełnie nowej odsłonie. Zmianie uległa zarówno szata graficzna strony, jak i obsługujący ją silnik. Zostały one w całości zbudowane przez zespół SHOWROOM, bez korzystania z usług firm zewnętrznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-nowa-platforma-showroom.pl,24112,artykul.html

Działający od trzech lat SHOWROOM, oferuje na swojej stronie produkty wyselekcjonowanych polskich projektantów i marek modowych. Dynamiczny wzrost ruchu, a także plany ekspansji zagranicznej spowodowały, że firma podjęła decyzję o konieczności zbudowania zupełnie nowej, umożliwiającej dalszy rozwój platformy. W projekcie uczestniczyli praktycznie wszyscy pracownicy SHOWROOM, przeprowadzone zostały także warsztaty z projektantami i klientami.

Nowa platforma technologiczna obsługująca serwis została zbudowana zgodnie z najnowszymi trendami budowy tego typu aplikacji. Serce systemu stanowi API, z którym komunikują się poszczególne komponenty takie, jak sklep internetowy, panel administracyjny, z którego na co dzień korzystają projektanci, czy mobilna aplikacja, którą firma planuje stworzyć w najbliższym czasie. Taka architektura umożliwia łatwe dołączanie kolejnych kanałów sprzedaży ze zintegrowanymi stanami magazynowymi (już teraz platforma obsługuje również serwis SHOWROOM Kids, a także integrację z zewnętrznymi partnerami.

W trakcie pracy nad nową odsłoną serwisu, dużą wagę przyłożono do warstwy estetycznej. SHOWROOM zawsze był chwalony za minimalistyczny wygląd strony, który nie ingeruje w odbiór prezentowanych produktów. To się nie zmieniło i nadal dominującymi kolorami serwisu są biały i czarny, natomiast elementy e-commerce zostały oznaczone na niebiesko. Nowa strona SHOWROOM.PL jest w pełni responsywna, więc dobrze wygląda zarówno na komputerze, tablecie czy telefonie komórkowym.

"Liczymy, że nowa platforma przypadnie do gustu zarówno naszym Klientom, którzy wygodniej i szybciej zrobią na niej zakupy, jak i projektantom, którzy jeszcze łatwiej mogą zarządzać swoją sprzedażą w wielu kanałach. Nowa technologia jest dla nas również przepustką na zagraniczne rynki, gdyż zbudowane przez nas rozwiązanie jest unikatowe na skalę europejską" - mówią Michał Juda i Jasiek Stasz, współzałożyciele SHOWROOM.PL.

Źródło: SHOWROOM Sp. z o.o., Centrum Prasowe PAP

SHOWROOM.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764