Co wspólnego ma sandwicz marki SUBWAY z nowojorskim transportem? Znacznie więcej, niż nazwę, którą dzieli ze słynnym metrem. 5 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania marki, NEW YORK FAVOURITES, w której główną rolę grają soczyście mięsne suby: Italian B.M.T. i B.L.T. Nowojorskie smaki w kuszącej, obniżonej cenie promowane będą w TV, radiu, internecie, a także w kanałach social media marki.
Kreacje kampanii śmiało nawiązują do atrybutów amerykańskiej kultury i tętniącego życiem Nowego Jorku. Na nośnikach reklamowych pojawiają się więc drapacze chmur, światła reflektorów i Statua Wolności. W centrum zainteresowania są oczywiście gwiazdy kampanii – wypełnione świeżymi warzywami i sycącym mięsem sandwicze B.L.T. i Italian B.M.T..
Do kuszącej atmosfery Nowego Jorku nawiązuje spot w kampanii telewizyjnej. Ma on postać animacji rysunkowej 2D, stworzonej na bazie animacji 3D. – To forma, której nie próbowaliśmy wcześniej. Zależało nam, aby pozytywnie zaskoczyć naszych fanów i pokazać im świeże spojrzenie na markę – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.
Film prezentuje widzom najbardziej rozpoznawalne miejsca Nowego Jorku z lotu ptaka, jednocześnie odkrywając kolejne składniki wybornego sandwicza. Kolejno pojawiają się plastry salami, pikantne pepperoni, szynka i chrupiące warzywa. Amatorzy kulinarnych podróży rozsmakowują się nie tylko w Nowym Jorku, ale też w soczystym i kuszącym Italian B.M.T.. Istotną rolę odgrywa w klipie muzyka, która przywołuje w pamięci popularne w USA jazzowe standardy.
W ramach kampanii New York Favourites zaplanowane są emisje spotów w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych, a także szeroko zakrojone działania w internecie. W przestrzeni miejskiej pojawią się citylighty i frontlighty, amatorów sandwiczy będą również kusić dedykowane smartfonom notyfikacje mobilne.
Za kreacje kampanii i obsługę marki SUBWAY w zakresie e-PR i social media odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Źródło: SUBWAY