logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła ogólnopolska kampania marki Subway

  PR 22.01.2015, przeczytano 755 razy

Co wspólnego ma sandwicz marki SUBWAY z nowojorskim transportem? Znacznie więcej, niż nazwę, którą dzieli ze słynnym metrem. 5 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania marki, NEW YORK FAVOURITES, w której główną rolę grają soczyście mięsne suby: Italian B.M.T. i B.L.T. Nowojorskie smaki w kuszącej, obniżonej cenie promowane będą w TV, radiu, internecie, a także w kanałach social media marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-ogolnopolska-kampania-marki-subway,23721,artykul.html

Kreacje kampanii śmiało nawiązują do atrybutów amerykańskiej kultury i tętniącego życiem Nowego Jorku. Na nośnikach reklamowych pojawiają się więc drapacze chmur, światła reflektorów i Statua Wolności. W centrum zainteresowania są oczywiście gwiazdy kampanii   – wypełnione świeżymi warzywami i sycącym mięsem sandwicze B.L.T. i Italian B.M.T..

Do kuszącej atmosfery Nowego Jorku nawiązuje spot w kampanii telewizyjnej. Ma on postać animacji rysunkowej 2D, stworzonej na bazie animacji 3D. – To forma, której nie próbowaliśmy wcześniej. Zależało nam, aby pozytywnie zaskoczyć naszych fanów i pokazać im świeże spojrzenie na markę – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Film prezentuje widzom najbardziej rozpoznawalne miejsca Nowego Jorku z lotu ptaka, jednocześnie odkrywając kolejne składniki wybornego sandwicza. Kolejno pojawiają się plastry salami, pikantne pepperoni, szynka i chrupiące warzywa. Amatorzy kulinarnych podróży rozsmakowują się nie tylko w Nowym Jorku, ale też w soczystym i kuszącym Italian B.M.T.. Istotną rolę odgrywa w klipie muzyka, która przywołuje w pamięci popularne w USA jazzowe standardy. 

W ramach kampanii New York Favourites zaplanowane są emisje spotów w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych, a także szeroko zakrojone działania w internecie. W przestrzeni miejskiej pojawią się citylighty i frontlighty, amatorów sandwiczy będą również kusić dedykowane smartfonom notyfikacje mobilne.

Za kreacje kampanii i obsługę marki SUBWAY w zakresie e-PR i social media odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764