logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2014

  PR 05.09.2014, przeczytano 1245 razy

Wraz z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Podobnie jak rok wcześniej na zainteresowanych czekają trzy kategorie, każda z nich skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 30 września. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zgloszenia-do-young-creative-eurobest-2014,22538,artykul.html

Kategoria Young Creatives Integrated skierowana jest do wszystkich pracowników branży marketingowej, którzy nie ukończyli 29 lat. Dla nich zadaniem w konkursie będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Zwycięski team bierze udział w międzynarodowych finałach podczas Festiwalu Eurobest. Kategorią opiekuje się Jan Majle, dyrektor kreatywny Change Integrated.

Z kolei kategoria Young Creatives Planners została stworzona z myślą o młodych (do 31 roku życia) strategach, media plannerach i resercherach zatrudnionych w agencjach reklamowych i mediowych. Osoby biorące udział w konkursie w ramach tej kategorii będą miały za zadanie stworzenie projektu strategii marketingowej. W tym roku przewodniczącą jury jest Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi & Saatchi Think Tank.

Ostatnia kategoria – Just Creatives, powstała z myślą o kreatywnych powyżej 29 roku życia. Wyzwaniem postawionym przed nimi również będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.

Na zwycięzców czeka nagroda sponsorowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Helsinek.

Polski organizator konursu– Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czeka na zgłoszenia do 30 września. Następnie na 17 października przewidziane są preeliminacje, a 24 października eliminacje. Finalne prezentacje uczestników odbywać się będą 27 października w siedzibie SKM SAR przy ul. Czerskiej 8/10.  

Zgłoszenia należy przesyłać do Joanny Stępień na adres joanna.stepien@sar.org.pl

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764