logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR SESTA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66% dorosłych Polaków zadeklarowało, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat chorób onkologicznych u dzieci. Jednocześnie 67% przyznaje, że chciałoby wiedzieć więcej na ten temat[1]. To dowodzi, że edukacja społeczeństwa w zakresie nowotworów dziecięcych jest niezbędna. Do kampanii dołączyli Paulina Krupińska-Karpiel oraz Sebastian Karpiel-Bułecka, zaś drugi rok z rzędu wspierają ją Anna i Robert Lewandowscy. Za komunikację i koordynację działań odpowiada agencja Good One PR. 

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 338 razy
Instytut Matki i Dziecka po raz drugi z kampanią (P)okaż serce

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z drugą edycją kampanii (P)okaż serce. Celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych. Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii — 59% dorosłych Polaków deklaruje, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat chorób onkologicznych u dzieci1. Inicjatywę wspierają m.in. Anna i Robert Lewandowscy. Za komunikację i koordynację działań odpowiada Good One PR.

10.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 661 razy
Stańczyk w kampanii Dnia na U

Dzień na U to święto każdej i każdego z nas. To wybrany dzień w roku, który rezerwujemy na potwierdzenie naszego zdrowia. Profilaktyczne badania powinny wejść w nawyk tak samo, jak regularne wizyty u kosmetyczki czy treningi na siłowni. Aż 67% Polaków deklaruje, że to ich własna motywacja decyduje o tym, że chcą prowadzić zdrowszy styl życia. Zacznijmy od wykonywania profilaktycznych badań regularnie, raz w roku.

08.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 792 razy

OEX Cursor we współpracy z ShelfWise oraz ABR SESTA zaoferuje rozwiązanie, które wykorzystując technologię rozpoznawania obrazu oraz zaawansowaną analizę danych, ułatwi zwiększanie sprzedaży w kanale tradycyjnym. Usługa umożliwi podejmowanie precyzyjnych działań pozwalających na poprawę dystrybucji i wdrożenie standardów ekspozycji w 10 tysiącach najważniejszych sklepów z tej grupy.

09.11.2018 | Z rynku | przeczytano: 729 razy

Instytut badawczy ABR SESTA został wyłącznym partnerem w Polsce globalnej firmy badawczej Information Resources Inch (IRi). W ten sposób zyskał dostęp do największego na świecie centrum analityki Big Data w obszarze marketingu i sprzedaży. Współpraca dotyczy również wdrażania nowoczesnej platformy, o nazwie HRS, do zarządzania danymi w sieciach handlowych oraz zaawansowanej analityki.

26.01.2016 | Z rynku | przeczytano: 1269 razy
Gazetki wciąż popularne. To nie dyskonty i hipermarkety wydają ich najwięcej

Z analizy strategii promocyjnej, przeprowadzonej w 170 sieciach handlowych przez instytut badawczy ABR SESTA wynika, że w I i II kwartale 2015 roku opublikowały one 3840 gazetek, z czego 2664 to gazetki do benchmarku. Najczęściej wydają je sieci Cash&Carry tj. średnio 9 gazetek w miesiącu.

23.11.2015 | Świat mediów | przeczytano: 991 razy
ABR Sesta z nowym kierownikiem Działu Realizacji

Dorota Romanowska od czerwca br. odpowiada za zarządzanie Działem Realizacji. Do jej zadań należy również obsługa panelu BadaniaRynku.pl, wsparcie sprzedaży w zakresie wytycznych dotyczących ceny, harmonogramu i możliwości realizacyjnych oraz koordynacja i realizacja projektów rozwojowych.

29.06.2015 | Z rynku | przeczytano: 1575 razy

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.

09.06.2015 | Z rynku | przeczytano: 848 razy

Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji.

22.04.2015 | Świat mediów | przeczytano: 1905 razy

W pierwszym kwartale 2015 roku instytut badawczy ABR SESTA przejął 70% udziałów w przedsięwzięciu o nazwie TakeTask.  Zamierz on rozwijać aplikację zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, by firmy mogły w pełni korzystać z wyników zleconych badań. 

12.03.2015 | Z rynku | przeczytano: 1297 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764