logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESKA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 182
Radio Eska2 wystartowało

Od utworu „Całkiem nowa bajka” o północy 10 stycznia 2024 r. rozpoczęło nadawanie Radio ESKA2, które zastąpiło Radio SuperNova. Sieć lokalnych rozgłośni skierowana jest do słuchaczy w wieku 30-49 lat i jest wynikiem realizacji strategii budowania marki parasolowej przez Grupę ZPR Media. ESKA2 nadaje wyłącznie polską muzykę, a wszystko pod hasłem „Najlepsze Polskie Hity”.

14.01.2024 | przeczytano: 545 razy
Bądź Mikołajem... kampania Velobanku

W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi? Takimi, jakimi zawsze chcieli być! Dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą. Do stworzenia unikatowych aktywacji została wykorzystana hiperpersonalizacja oraz segmentacja klientów.

03.12.2023 | przeczytano: 441 razy (komentarzy: 8)

Oficjalnie wystartowało audioXi – największa polska sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich.

23.11.2023 | przeczytano: 320 razy
Agencja Afekt z koncepcją kreatywną dla marki Veolia

Ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia, wytwórcy i dostawcy ciepła systemowego, która ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków. Za koncepcję kreatywną, key visual oraz ikonę akcji w tegorocznej edycji „Stopień mniej znaczy więcej”, odpowiada Afekt, poznańska agencja marketingu 360.

15.11.2023 | przeczytano: 440 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje refinansowanie kredytów firmowych zaciągniętych w innych bankach. Akcja jest skierowana do firm o przychodach ze sprzedaży za ostatni zakończony rok obrachunkowy nie większych niż 5 mln zł. Promocja obowiązuje do końca grudnia br.

07.09.2023 | przeczytano: 207 razy
Marcin Walter przechodzi do RMF FM

Marcin Walter dołącza do grupy wydawców rozmów publicystycznych w Faktach RMF FM w Warszawie.

02.08.2023 | przeczytano: 630 razy
Paweł Tabędzki szefem wydawców online Zloteprzeboje.pl, Radiopogoda.pl i Rockradio.pl

W czwartek, 2 marca 2023 r. Paweł Tabędzki objął funkcję szefa wydawców online, odpowiedzialnego za serwisy i aplikacje stacji muzycznych z portfolio Grupy Radiowej Agory – Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia.  

03.03.2023 | przeczytano: 933 razy

Ruszyła radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.

27.02.2023 | przeczytano: 534 razy
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl

6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze więcej najlepszej rockowej muzyki, więcej filmów, więcej informacji i wydarzeń ze świata rocka.

07.12.2022 | przeczytano: 499 razy
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście oczek odnotowała zaś rozgłośnia radiowa — Polskie Radio 24.

12.08.2022 | przeczytano: 1013 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 182)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764